Stiri si noutati

Cosmote si-a extins reteaua de dealeri si a devenit mai accesibil

IT

Cel mai nou operator de telefonie mobila din Romania, Cosmote Romania, s-a lansat cu doua handicapuri importante: reteaua propriu-zisa si reteaua de vanzari erau extrem de putin dezvoltate. Practic, ofertele prin care Cosmote a reusit totusi sa puna piata telecom in tensiune maxima puteau fi accesate doar prin Germanos, Romtelecom si magazinele Cosmote, putine la numar pentru o piata atat de dezvoltata precum cea a telefoniei mobile. Situatia s-a remediat incepand cu luna martie, iar luna aprilie pare sa indice un Cosmote mult mai bine implementat pe piata de retail. Cosmote a reusit sa semneze un parteneriat strategic cu RATB, astfel ca, la nivelul orasului Bucuresti, cartelele pre pay sunt in sfarsit "pe toate drumurile", la indemana oricarui client din categoria targetata de companie – tineri, studenti, persoane cu venituri mici si medii care doresc solutii accesibile de telefonie mobila.

Atat in Bucuresti, cat si in restul tarii, Cosmote a inteles si nevoia de a se adresa dealerilor mici, aparent nesemnificativi in comparatie cu Germanos sau Romtelecom, dar care reusesc sa atraga foarte multi clienti, la nivelul volumului total de pe acest segment de piata. In ceea ce priveste abonamentele, Cosmote si-a accentuat si campania de promovare prin care trece de sintagma "telefoane ieftine" si ajunge la "telefoane gratis". De asemenea, Cosmote si-a mai atras un partener important pe piata, Internity, facand lantul de magazine specializat in telefonie mobila sa renunte la Orange Romania pentru a primi operatorul elen.
 Sursa: SMART financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *