Trimisul special Rompres, Mario Cretu, transmite: Romania va modifica, cel mai probabil pana la data aderarii la Uniunea Europeana, conceptul turistic de tara – ‘Romania, pur si simplu surprinzatoare’, a declarat presedintele ANT, Ovidiu Marian, la cel mai mare Targ din lume din domeniul turismului, organizat in capitala Germaniei. ‘Este necesara o schimbare, o modificare a brandului si sper ca pana in 2007 sa avem un nou concept, sub un nou slogan si o noua campanie’, a precizat presedintele ANT. Acesta a spus ca firma care se va ocupa de aceasta campania va fi aleasa prin intermediul unei licitatii, urmand sa fie schimbat actualul brand, utilizat incepand cu 2001. ‘De la sfarsitul anului trecut, noi lucram la un nou concept si pana in 2007 as dori sa avem o noua titulatura care sa ne faca mai cunoscuti pentru turistii straini’, a spus reprezentantul ANT. Romania a mai avut pana acum un concept sub care sa fie prezentata turistilor straini, intre anii 1996 si 2000 fiind utilizat sloganul – ‘Vii ca turist, pleci ca prieten’.
Recent Posts
Fondurile speciale au avut excedente
Posted by adminProtocol intre BNR si Banca Greciei
Posted by adminBNR avertizeaza asupra ilegalitatii atragerii de fonduri de la public fara autorizarea bancii centrale
Posted by adminLinie tehnologica de 2 milioane euro
Posted by adminRecent Posts
Have something to add? Share it in the comments.