Stiri si noutati

4 ani de parteneriat ARBOmedia – TVR

La 1 noiembrie 2003, s-au implinit patru ani de cand Televiziunea Romana si ARBOmedia au devenit asociati, ARBOmedia devenind reprezentantul exclusiv al Televiziunii Nationale in relatia cu piata de publicitate. Parteneriatul TVR-ARBOmedia a debutat la 1 noiembrie 1999, cand, in urma unei licitatii cu participare internationala, ARBOmedia a fost desemnata castigatoare, iar cele doua parti au agreat un contract de asociere, initial pentru o perioada de un an. Rezultatele foarte bune obtinute pe parcursul primului an de colaborare au condus la renegocierea, in noiembrie 2000, a contractului si prelungirea acestuia. Pe lista succeselor parteneriatului se inscriu cresterea bugetelor de publicitate alocate de catre clientii existenti, atragerea de noi clienti, demararea vanzarilor de publicitate pe TVR2, TVR Cultural si Romania International si, mai ales, impunerea canalelor SRTV in majoritatea campaniilor publicitare. La baza acestor reusite au stat know-how-ul si expertiza acumulate de ARBOmedia la nivel international prin apartenenta IP – HAVAS GROUP, cu 70 de ani de experienta pe piata europeana in vanzarea de publicitate in media. Noul mod de lucru impus de ARBOmedia a condus la profesionalizarea procesului de vanzare a spatiului publicitar al Televiziunii Publice si aducerea acesteia cel putin la acelasi nivel cu statiile comerciale in ceea ce priveste relatia cu piata de publicitate. Filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, ARBOmedia are o experienta de peste 8 ani pe piata romaneasca de media si publicitate, administrand spatii publicitare atat pentru televiziune, radio, presa scrisa, cat si pentru Internet. Planurile companiei pentru anii urmatori se concentreaza, pe de o parte, asupra dezvoltarii de noi servicii, ce vor fi oferite ca valoare adaugata in relatiile cu clientii sai. Noua divizie ce va oferi aceste noi tipuri de servicii se numeste ARBOvision si a fost deja creata la nivel international de compania-mama ARBOmedia AG. Pe de alta parte, planurile pentru perioada urmatoare tin seama de evolutia pietelor din tarile Europei Occidentale, unde ponderea publicitatii TV in totalul investitiilor in publicitate a scazut treptat in favoarea publicitatii in presa scrisa, outdoor si Internet. Pe masura ce aceste tendinte incep sa se faca simtite si pe piata romaneasca, ARBOmedia este pregatita sa sustina in continuare investitiile pe parte de TV, dar isi indreapta de asemenea atentia spre dezvoltarea diviziilor sale de presa scrisa, radio si Internet.

Sursa Gardianul

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *