Stiri si noutati

Baxi Romania si-a propus o cota de piata aproape dubla pentru anul 2005

Compania Baxi Romania, unul dintre primii cinci furnizori de centrale termice pe piata autohtona, si-a propus pentru acest an cresterea volumului de vanzari la 30.000 de unitati, care sa ii permita astfel obtinerea unei cote de piata de 17,6 la suta, comparativ cu 9,3 la suta in 2004. 

Potrivit unui comunicat al companiei, Baxi Romania a inregistrat anul trecut un volum de vanzari de 13.500 unitati, dintre care 7.500 centrale termice Westen si 6.000 centrale termice Baxi, in crestere cu aproximativ 50 la suta fata de anul 2003, cand au fost vandute 9.500 de unitati.

Baxi Romania a luat fiinta in februarie 2004, in urma incheierii unui joint venture intre Baxi Overseas Ltd. si Westen Termo SA, distribuitorul autorizat al centralelor termice Westen in Romania. Compania a raportat in 2004 o cifra de afaceri de aproximativ sase milioane euro si este singurul furnizor din domeniu care ofera clientilor garantie de opt ani – durata medie de viata a unei centrale termice – pentru toate produsele marca Baxi.

Centralele termice marca Westen sunt disponibile pe piata romaneasca din 2002. Acestea se plaseaza in segmentul medium al centralelor termice, accesibile familiilor si persoanelor cu venituri "rezonabile".

Pe segmentul medium, marca Westen a inregistrat anul trecut o cota de piata de 9,17 la suta. Pentru 2005, Baxi Romania si-a propus sa inregistreze un volum de vanzari de 14.000 centrale Westen si sa obtina o cota de piata de aproximativ 15 la suta pe acest segment.

Recent, Baxi Romania a lansat o noua campanie integrata de comunicare a marcii Westen, sub sloganul "Confortul nu e un lux". Noul program de promovare se deruleaza in perioada mai – octombrie 2005, la nivel national, prin intermediul componentelor de publicitate, evenimente si relatii publice.

"Confortul nu e un lux" doreste sa atraga atentia asupra disconfortului resimtit in multe dintre locuintele din Romania. Campania subliniaza ineficienta sistemului centralizat de incalzire si problemele generate de dependenta de acesta.

Spotul publicitar arata povestea "trista" a caloriferului si a robinetului, care sunt maltratate si mutilate de catre proprietarul furios pe un sistem care nu-i poate asigura confort la standardele pe care si le doreste.

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *