Activele totale ale Bancii Comerciale Carpatica se cifrau, la finele lunii iunie, la 6.000 miliarde lei (vechi), echivalentul a 170 milioane euro, in crestere cu peste 36 la suta fata de aceeasi perioada a anului precedent, potrivit unui comunicat de presa al bancii.
Soldul creditelor acordate clientilor a fost de peste 100 milioane euro (echivalent) in crestere cu 85 la suta, iar cel al surselor a reprezentat peste 130 milioane euro (echivalent) in crestere cu 87 la suta.
Profitul brut al bancii s-a ridicat la 2,7 milioane euro(echivalent), in crestere cu 31,7 la suta fata de perioada similara a anului trecut, iar profitul net a fost de peste 2,3 milioane euro (echivalent), in crestere cu peste 45,5 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"Rezultatele financiare si cele ale activitatii in general, inregistrate la sase luni, sunt foarte bune si ne permit sa anticipam rezultate si mai bune in semestrul doi. Ele au fost realizate in conditiile unui efort investitional sustinut, in valoare de peste 70 miliarde lei vechi, concretizat in punerea in functiune in aceasta perioada a 18 noi unitati, achizitionare a 32 de ATM-uri si trecerea la implementarea sistemului informatic centralizat" – a declarat presedintele Bancii Comerciale Carpatica, Nicolaie Hoanta.
Banca Comerciala Carpatica dispune de o retea de 90 unitati, urmand ca pana la sfarsitul anului sa depaseasca 100 unitati, are 100 de ATM-uri, iar pana in decembrie 2005 numarul acestora va creste la 150. Banca dispune, in acest an, de un buget de investitii de peste 16.557.700 RON.
Carpatica este orientata strategic spre IMM-uri si populatie, are peste 150.000 de clienti, carora le ofera finantari atat din sursele sale proprii, cat si de la finantatori externi, precum KfW, FIDA si BIRD.
In perioada urmatoare, banca va ataca mult mai mult segmentul creditelor de consum si va intra in curand si pe piata creditului imobiliar, astfel incat sa conjuge mai bine oportunitatile oferite de reteaua teritoriala extinsa de care dispune, cu calitatea superioara si diversitatea ridicata a produselor din oferta sa.
Have something to add? Share it in the comments.