Susanele.ro

In viitor, RomTelecom nu va mai incasa facturi

Oficialii RomTelecom au anuntat, ieri, ca noua strategie comerciala a companiei vizeaza transformarea unui numar de oficii de achitare a facturilor in puncte de prezentare si comercializare a produselor si serviciilor furnizate de firmele din cadrul grupului. Plecand de la constatarea ca una "dintre slabiciunile companiei este de a obtine venituri substantiale din spatiile pe care le detine", RomTelecom anunta ca se va concentra pe vanzarea de produse si pachete de servicii si nu pe colectarea facturilor, a declarat Pieter Bakker, directorul executiv comercial al RomTelecom, cu ocazia deschiderii in Bucuresti a noului centru de telecomunicatii Scala. El a declarat ca activitatea de preluare si achitare a facturilor va fi externalizata, compania aflandu-se in negocieri cu mai multe institutii din sistemul bancar. De asemenea, in urmatorii doi ani, clientii RomTelecom vor avea la dispozitie linii telefonice de unde vor putea obtine informatii privind serviciile oferite de aceasta sau vor putea comanda deschiderea unei noi linii telefonice sau instalarea unei centrale.

In noul centru Scala, destinat in special agentilor economici, sunt prezentate peste 50 de tipuri de terminale telefonice, faxuri, cartele si minicentrale telefonice, oferta fiind completata de gama de servicii a grupului RomTelecom. (C.N.)

Sursa Gardianul

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *