Romtelecom va adopta o strategie de reducere a preturilor si de mentinere a calitatii serviciilor oferite cu toate ca extinderea Internetului de banda larga depinde si de puterea de cumparare a populatiei, a declarat Pieter Bakker, director executiv comercial al Romtelecom, in cadrul celei de-a IV-a editii a Conferintei Internationale de Broabdand.
"In primavara acestui am lansat primul produs bazat pe tehnologia ADSL, ADSL Express, la pretul de 79 euro pe luna. Am introdus in vara un nou produs, ClickNet Express, la 35 euro pe luna si vom lansa luna urmatoare un altul la aproximativ 20 euro pe luna. Preturile se micsoreaza, iar aceste produse devin accesibile pentru un numar tot mai mare de oameni", a spus Bakker.
Conducerea Romtelecom intentioneaza ca si in 2006 sa continue strategie adaptata prin pret pentru piata rezidentiala.
"Pentru anul 2006 Romtelecom isi propune sa atinga un numar de 100.000 clienti pentru serviciile de tip broadband si sa aiba disponibile 900.000 linii cu acoperire ADSL", a spus directorul executiv al Romtelecom.
De asemenea, pana la sfarsitul anului 2005 se vor extinde zonele in care sunt disponibile serviciile de acces Internet pe baza tehnologiei ADSL.
Compania a lansat, in luna aprilie 2005, ADSL Express, un produs de acces la Internet de banda larga destinat companiilor, initial cu o viteza de descarcare de 1Mbps, ulterior viteza fiind dublata. In luna iulie a fost oferit clientilor persoane fizice Clicknet Express, bazat pe tehnologia ADSL, cu o viteza de descarcare de 1 Mbps, iar pana la sfarsitul anului va fi lansat ClickNet Express cu viteza de descarcare de 512 Kbps.
Din luna august cei care se aboneaza la unul dintre produsele de acces Internet prin ADSL beneficiaza de oferta promotionala constand in taxa de instalare zero si abonament gratuit in prima luna. De asemenea, nu se percepe chirie pentru modemul Basic, iar cea pentru modemul Advanced este redusa cu 50 la suta.
Have something to add? Share it in the comments.