Prima portiune de autostrada pe sectorul Drajna-Fetesti se va deschide circulatiei la 1 Iulie. Primele tronsoane ale autostrazii, de la Bucuresti la Drajna, au fost deschise circulatiei in 2004. In prezent, se lucreaza la celelalte doua portiuni de drum: Drajna-Fetesti si Fetesti-Cernavoda. Ministerul Administratiei si Internelor intentioneaza sa amplaseze in scurt timp, pe Autostrada Soarelui, un sistem de supraveghere video a circulatiei dupa modelul celui de pe DN 1, care a dus la bulversarea traficului spre munte. Surse din cadrul MAI au declarat ca institutia urmareste sa instaleze astfel de sisteme si pe DN 2 Bucuresti-Suceava, si pe Autostrada Bucuresti-Pitesti, ceea ce inseamna o limitare a vitezei maxime de viteza pana la 70 km/h, respectiv 110 km/h. Costurile portiunii de autostrada dintre Drajna-Fetesti-Cernavoda se ridica la 95,6 milioane de euro, finantarea fiind asigurata din fonduri ISPA si de catre Guvernul Romaniei. Tronsonul VI, Cernavoda-Constanta, va avea 50 de kilometri, va costa 100 de milioane de euro si va fi dat in folosinta in 2010. MTCT asigura finantarea in acest an, in 2007 vor fi facute licitatiile si tot atunci lucrarile vor fi incepute. Durata de constructie estimata de MTCT este de trei ani. De asemenea, in luna iunie 2006 se estimeaza ca vor fi incheiate lucrarile de largire la 6 benzi a Pasajului Otopeni, inclusiv rampele, precum si lucrarile de largire la 6 benzi a soselei dintre Pasajul Otopeni si Aeroport Otopeni.
Sursa: Stiri Auto“
Posted by
March 19, 2020
Se deschide tronsonul Drajna-Fetesti
Recent Posts
Loteria Română pierde la judecată
Posted by adminExport de 500MW
Posted by adminCreste nivelul primelor brute
Posted by adminRecent Posts
Have something to add? Share it in the comments.