Susanele.ro

Concursul de scenarii Skoda Fabia, comunicare neconventionala

IT

In privinta strategiilor de marketing, distribuitorii de automobile Skoda pe piata romaneasca par sa aleaga solutii foarte bune, uneori chiar inedite pentru piata, astfel explicandu-se si succesul enorm al marcii in Romania. Potrivit unor date citate de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro, pe 4 aprilie 2006 a luat startul concursul de scenarii Skoda Fabia. Programul face parte din seria proiectelor de comunicare neconventionala cu care Skoda incearca sa se promoveze pe piata. Premiul este Skoda Fabia in valoare de aproape 9000 euro, iar concursul se adreseaza tuturor creativilor din tara, fie ca lucreaza intr-o agentie de publicitate sau nu. Intre 5 aprilie – 5 mai 2006 se face inscrierea si depunerea de scenarii, in perioada 5 – 15 mai 2006 juriul va analiza scenariile inscrise in concurs, iar pe data de 16 mai 2006 vor fi desemnati cei zece participanti finalisti.

Perioada 16 – 30 mai 2006 reprezinta etapa finala a concursului. Aceasta perioada este destinata producerii propriu-zise a spotului de catre fiecare participant finalist in parte. Pe 1 iunie 2006, juriul evalueaza spoturile primite si in maximum 10 zile de la data de 1 iunie va avea loc festivitatea de premiere si anuntarea spotului castigator. Pentru a intra in concurs, participantii trebuie sa acceseze pagina de Inscriere www.idee.skoda.ro/inscriere si sa completeze si sa trimita formularul de inregistrare online cu numele, datele personale de contact si adresa de email a participantului si un document text care va contine scenariul pentru preselectie. Textul scenariului nu va contine numele sau alte date persoanele, prin care participantul poate fi identificat. Jurizarea va fi efectuata de Doru Buscu, Lucian Mandruta, Andi Moisescu, Bogdan Naumovici si Alin Tapalaga.
Sursa: SMART financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *