Susanele.ro

La CERF 2006, jocurile si divertismentul au monopolizat atentia publicului

IT

Editia 2006 a CERF, organizata la Romexpo Bucuresti la inceputul lunii mai, a fost o ocazie pentru companiile din domeniul IT&C de a-si prezenta noutatile in domeniu, de a realiza o campanie de marketing direct si, de asemenea, de a face branding puternic in randul vizitatorilor – deloc putini la numar. Devenit un eveniment de referinta in industria IT&C, CERF 2006 se pozitioneaza ca o expozitie interactiva a tehnicii si a telecomunicatiilor, insa, ca si Salonul International Auto Bucuresti, are problemele sale de etica… Daca SIAB a fost transformat intr-o expozitie sexy (animatoarele fiind o atractie mai mare decat masinile pentru multi dintre vizitatori), CERF a devenit un spectacol de jocuri si divertisment in general, punandu-se mai mult accent pe aceasta parte.

Au fost si companii care si-au prezentat solutiile IT&C pe sectorul business sau au ales tehnici inedite de marketing fara a aborda doar partea de divertisment, insa in cele mai multe cazuri, in centrul atentiei s-au fixat standurile ce au alocat spatiu activ pentru partea de show – Cosmote, Vodafone, Romtelecom/Clicknet si chiar UltraPro sau Future Shop (membru al grupului Flamingo) Orange a imbinat diviziile sale intr-o constructie speciala, cu camere destinate fiecarei categorii. In concluzie, CERF 2006 a confirmat faptul ca, si in IT&C, intr-un moment in care gadgetul devine computer multimedia, functia de divertisment vinde cel mai bine.
 Sursa: SMART financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *