Cu spectacol in Piata Revolutiei, Vodafone s-a lansat oficial in Romania incepand cu 26/27 aprilie 2006, gestionand destul de bine un rebranding la care a lucrat luni intregi, un rebranding dublu – de la Connex la Connex Vodafone si apoi la Vodafone. Si, ceea ce a fost si este cel mai delicat, de la verdele mostenit acum de Cosmote, la rosul care duce cu gandul si spre CDMA si Zapp Mobile. Campania post-lansare, inceputa din aceasta zi, a fost precedata si de o interesanta campanie de promovare a culorii, caci Vodafone a vrut foarte mult sa obisnuiasca utilizatorii cu rosul brandului sau.
Primele diferente se sesizeaza outdoor, caci Vodafone s-a implementat destul de bine in piata, logoul international fiind acum deja in majoritatea spatiilor de vanzare si in reclame. Connex s-a retras destul de mult, desi va mai dura probabil ceva timp pana cand toate insemnele verzi vor fi inlocuite de cele cu noul brand. Vodafone a gandit campania post-lansare printr-o prezenta noua pe internet, inceputa chiar cu website-ul www.vodafone.ro, care acum este cel al noii corporatii. Diferentele sunt majore – culori mai placute, mai linistitoare, o interfata prietenoasa si mult mai multa imagine, ceea ce reflecta si motto-ul "Traieste fiecare clipa". Oferta de produse si servicii este in mare parte aceeasi cu care s-a consacrat Connex si cu care activa pana pe 26 aprilie Connex Vodafone. Diferenta majora este denumirea serviciilor: Vodafone Campus, Vodafone Standard, Vodafone Numere Favorite, Vodafone Ore Favorite, Vodafone NetZone, Vodafone 2in1, Cartela Vodafone…
Sursa: SMART financial “
Have something to add? Share it in the comments.