Bergenbier sarbatoreste performantele record de la festivalul Effie
Record la numarul de campanii premiate in cadrul unui festival Effie – Marele Premiu Effie, 2 Gold Effie alaturi de Leo Burnett si un Silver Effie cu McCann Erickson,… more
Conceptul de « publicitate mascata » trebuie clarificat
Reprezentantii Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), ai Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) si ai mass media au ajuns la concluzia ca, in temeiul art.17 din… more
Tuborg Gold – campanie Graffiti BBDO pentru TV, outdoor si Oops Media
Brandul de bere Tuborg Gold si-a lansat in luna mai 2006 o noua campanie de imagine, realizata de agentia de publicitate Graffiti BBDO. Spotul TV este axul central al… more
Starlink si-a propus sa intinereasca target-ul cotidianului Adevarul
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai 2006, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink.
Conform noii… more
Cobranding
Cobrandingul constituie o alianta intre branduri prin care ambele parti au de castigat. Este o alianta cu caracter temporar, de multe ori se concretizeaza doar cu o simpla promotie. Produsele rezultate dintr-un astfel de… more
Combinatia Joe si Leo Burnett
Parteneriatul dintre Nestle Romania si Leo Burnett a inceput in luna ianuarie 2006, cand Nestle a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un partener… more
Cosmote – strategie de marketing prin sponsorizarea Eurovision 2006
Membru al grupului Cosmote originar din Grecia, operatorul GSM de telefonie mobila Cosmote Romania detine drepturi exclusive de sponsorizare în domeniul… more
A sasea editie a Olimpiadelor Comunicarii
In perioada 20 martie – 07 aprilie au loc inscrierile la cea de-a sasea editie a Olimpiadelor Comunicarii, serie anuala de competitii practice adresate tinerilor care isi doresc o cariera in… more
Modalitati de masurare a audientei in media, suport pentru publicitate
Indiferent de tipul de suport – tv, radio, print sau new-media – orice titlu mass-media are nevoie de o masurare obiectiva a audientei sale, pentru a putea sa fie… more
Publicitatea, bat-o vina!
Va propun un test: imaginati-va ca din acest moment nu mai exista reclame. De nici un fel. Deja aveti un zambet fericit in coltul gurii: buletinul de stiri, filmul dvs. preferat, emisiunile tv sau radio nu mai… more