Lowe sarbatoreste performanta de la Ad`Or, desi regreta ratarea marelui premiu
La cea mai recenta editie Ad`Or, Lowe s-a dovedit agentia cu cea mai mare crestere fata de anii trecuti: Best Poster, Best Print, 3 nominalizari (la… more
Modalitati de masurare a audientei in media, suport pentru publicitate
Indiferent de tipul de suport – tv, radio, print sau new-media – orice titlu mass-media are nevoie de o masurare obiectiva a audientei sale, pentru a putea sa fie… more
Pozitionarea psihologica, partea I
Pozitionarea este actul proiectarii ofertei si imaginii unei firme astfel incat aceasta sa ocupe un loc distinct si apreciabil in atentia cumparatorilor vizati (P.Kotler).
Altfel spus, pozitionarea… more
De ce trebuie luat in serios umorul in publicitate
Maria Constantin
O reclama cu umor il poate determina pe consumator sa vrea sa mai vada o data reclama, in loc sa o evite. Insa, daca publicului pe care-l tintesti nu i se pare deloc… more
Bergenbier sarbatoreste performantele record de la festivalul Effie
Record la numarul de campanii premiate in cadrul unui festival Effie – Marele Premiu Effie, 2 Gold Effie alaturi de Leo Burnett si un Silver Effie cu McCann Erickson,… more
Aten?ie! Persuasivi ?n libertate!
Conceptul de « publicitate mascata » trebuie clarificat
Reprezentantii Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), ai Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) si ai mass media au ajuns la concluzia ca, in temeiul art.17 din… more
De ce se investeste degeaba in marci care nu vor fi niciodata puternice
In fiecare an, multi marketeri investesc in campanii TV sute de mii de euro, nestiind ca, daca marca lor nu se diferentiaza de celelalte, intr-un mod relevant… more
Marketingul direct online, un nou serviciu lansat de compania Neogen
Prin intermediul noului instrument de targetare demografica de mesaje publicitare de la Neogen, advertiserii pot atinge clientii din anumite regiuni sau orase, avand… more