Lowe sarbatoreste performanta de la Ad`Or, desi regreta ratarea marelui premiu

La cea mai recenta editie Ad`Or, Lowe s-a dovedit agentia cu cea mai mare crestere fata de anii trecuti: Best Poster, Best Print, 3 nominalizari (la… more

Posted by

November 8, 2023

Modalitati de masurare a audientei in media, suport pentru publicitate

Indiferent de tipul de suport – tv, radio, print sau new-media – orice titlu mass-media are nevoie de o masurare obiectiva a audientei sale, pentru a putea sa fie… more

Posted by

October 9, 2023

Pozitionarea psihologica, partea I

Pozitionarea este actul proiectarii ofertei si imaginii unei firme astfel incat aceasta sa ocupe un loc distinct si apreciabil in atentia cumparatorilor vizati (P.Kotler).

Altfel spus, pozitionarea… more

Posted by

September 15, 2023

De ce trebuie luat in serios umorul in publicitate

Maria Constantin

O reclama cu umor il poate determina pe consumator sa vrea sa mai vada o data reclama, in loc sa o evite. Insa, daca publicului pe care-l tintesti nu i se pare deloc… more

Posted by

September 14, 2023

Strategic 2006 – forum de marketing, comunicare si vanzari, 8-9 iunie 2006

“”>Business Media Group va organiza in 8-9 iunie 2006, la World Trade Center, cea de a patra editie a evenimentului Strategic – &quot

Posted by

August 26, 2023

Bergenbier sarbatoreste performantele record de la festivalul Effie

Record la numarul de campanii premiate in cadrul unui festival Effie – Marele Premiu Effie, 2 Gold Effie alaturi de Leo Burnett si un Silver Effie cu McCann Erickson,… more

Posted by

August 9, 2023

Aten?ie! Persuasivi ?n libertate!

Bucure?ti, 19 Decembrie 2005 – Inevitabilul s-a produs. Începând de azi, 19 decembrie 2005, în mediile de afaceri ?i in câteva institu?ii publice de marc? totul s-a schimbat. Un grup de 18 persoane,… more

Posted by

July 3, 2023

Conceptul de « publicitate mascata » trebuie clarificat

Reprezentantii Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), ai Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) si ai mass media au ajuns la concluzia ca, in temeiul art.17 din… more

Posted by

March 22, 2023

De ce se investeste degeaba in marci care nu vor fi niciodata puternice

In fiecare an, multi marketeri investesc in campanii TV sute de mii de euro, nestiind ca, daca marca lor nu se diferentiaza de celelalte, intr-un mod relevant… more

Posted by

March 10, 2023

Marketingul direct online, un nou serviciu lansat de compania Neogen

Prin intermediul noului instrument de targetare demografica de mesaje publicitare de la Neogen, advertiserii pot atinge clientii din anumite regiuni sau orase, avand… more

Posted by

March 7, 2023