Coca-Cola – campanie publicitara de branding, special pentru outdoor
Pentru o companie internationala precum Coca-Cola, care practic si-ar vinde produsele si fara publicitate imediata, capitolul "imagine" este unul primordial pentru… more
Promovare Online ? Pasii ce trebuie urmati
Realizarea unui plan de promovare este un pas decisiv in drumul spre succes in domeniul e-comertului. Promovarea are ca urmare vizitarea site-ului. Vizitele genereaza vanzari. Vanzarile genereaza… more
Publicitatea, bat-o vina!
Va propun un test: imaginati-va ca din acest moment nu mai exista reclame. De nici un fel. Deja aveti un zambet fericit in coltul gurii: buletinul de stiri, filmul dvs. preferat, emisiunile tv sau radio nu mai… more
Advertising Show – un eveniment – reper in industrie!
Au inceput inscrierile la Advertising Show, unul dintre cele mai importante evenimente autohtone din industria de productie publicitara, ce urmeaza sa se desfasoare intre 20 si 23… more
Advertising, business, marketing – by Naumovici, Ionescu, Alexandru, Zara
Dorind sa adauge cunostintelor teoretice predate in facultati un plus de informatii culese chiar de la specialistii din marketing, publicitate si business in general,… more
EUfonika, serviciu dependent de Romtelecom, promovare neprofesionista
In prima parte a anului 2006 s-a lansat in Romania serviciul de telefonie fixa "alternativa" EUfonika, un produs Combridge, subsidiarul roman al Magyar Telekom…. more
Cele 21 de icon-uri ale secolului XXI
Fiecare secol a impus o moda, obiecte-cult la care societatea contemporana inca se mai raporteaza. |n ultimii ani insa, in fiecare sezon se repeta acelasi scenariu: tendintele se dezlantuie, un val… more
Euromedia si Beta Cons actioneaza sub aceeasi umbrela
Prin achizitia celor doi actori principali pe piata de outdoor din Romania, grupul austriac EPA! detine in prezent 60% din aceasta piata. Achizitia a fost facuta de catre Outdoor… more
Lowe sarbatoreste performanta de la Ad`Or, desi regreta ratarea marelui premiu
La cea mai recenta editie Ad`Or, Lowe s-a dovedit agentia cu cea mai mare crestere fata de anii trecuti: Best Poster, Best Print, 3 nominalizari (la… more
Modalitati de masurare a audientei in media, suport pentru publicitate
Indiferent de tipul de suport – tv, radio, print sau new-media – orice titlu mass-media are nevoie de o masurare obiectiva a audientei sale, pentru a putea sa fie… more