Bergenbier sarbatoreste performantele record de la festivalul Effie

Record la numarul de campanii premiate in cadrul unui festival Effie – Marele Premiu Effie, 2 Gold Effie alaturi de Leo Burnett si un Silver Effie cu McCann Erickson,… more

Posted by

November 9, 2021

Conceptul de « publicitate mascata » trebuie clarificat

Reprezentantii Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), ai Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) si ai mass media au ajuns la concluzia ca, in temeiul art.17 din… more

Posted by

September 28, 2021

Tuborg Gold – campanie Graffiti BBDO pentru TV, outdoor si Oops Media

Brandul de bere Tuborg Gold si-a lansat in luna mai 2006 o noua campanie de imagine, realizata de agentia de publicitate Graffiti BBDO. Spotul TV este axul central al… more

Posted by

July 4, 2021

Starlink si-a propus sa intinereasca target-ul cotidianului Adevarul

In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai 2006, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink.

Conform noii… more

Posted by

June 8, 2021

Cobranding

 Cobrandingul constituie o alianta intre branduri prin care ambele parti au de castigat. Este o alianta cu caracter temporar, de multe ori se concretizeaza doar cu o simpla promotie. Produsele rezultate dintr-un astfel de… more

Posted by

April 18, 2021

Combinatia Joe si Leo Burnett

Parteneriatul dintre Nestle Romania si Leo Burnett a inceput in luna ianuarie 2006, cand Nestle a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un partener… more

Posted by

March 17, 2021

Cosmote – strategie de marketing prin sponsorizarea Eurovision 2006

Membru al grupului Cosmote originar din Grecia, operatorul GSM de telefonie mobila Cosmote Romania detine drepturi exclusive de sponsorizare în domeniul… more

Posted by

February 7, 2021

A sasea editie a Olimpiadelor Comunicarii

In perioada 20 martie – 07 aprilie au loc inscrierile la cea de-a sasea editie a Olimpiadelor Comunicarii, serie anuala de competitii practice adresate tinerilor care isi doresc o cariera in… more

Posted by

January 16, 2021

Modalitati de masurare a audientei in media, suport pentru publicitate

Indiferent de tipul de suport – tv, radio, print sau new-media – orice titlu mass-media are nevoie de o masurare obiectiva a audientei sale, pentru a putea sa fie… more

Posted by

December 16, 2020

Publicitatea, bat-o vina!

Va propun un test: imaginati-va ca din acest moment nu mai exista reclame. De nici un fel. Deja aveti un zambet fericit in coltul gurii: buletinul de stiri, filmul dvs. preferat, emisiunile tv sau radio nu mai… more

Posted by

November 23, 2020