Advertising, business, marketing – by Naumovici, Ionescu, Alexandru, Zara
Dorind sa adauge cunostintelor teoretice predate in facultati un plus de informatii culese chiar de la specialistii din marketing, publicitate si business in general,… more
EUfonika, serviciu dependent de Romtelecom, promovare neprofesionista
In prima parte a anului 2006 s-a lansat in Romania serviciul de telefonie fixa "alternativa" EUfonika, un produs Combridge, subsidiarul roman al Magyar Telekom…. more
Cele 21 de icon-uri ale secolului XXI
Fiecare secol a impus o moda, obiecte-cult la care societatea contemporana inca se mai raporteaza. |n ultimii ani insa, in fiecare sezon se repeta acelasi scenariu: tendintele se dezlantuie, un val… more
Euromedia si Beta Cons actioneaza sub aceeasi umbrela
Prin achizitia celor doi actori principali pe piata de outdoor din Romania, grupul austriac EPA! detine in prezent 60% din aceasta piata. Achizitia a fost facuta de catre Outdoor… more
Modalitati de masurare a audientei in media, suport pentru publicitate
Indiferent de tipul de suport – tv, radio, print sau new-media – orice titlu mass-media are nevoie de o masurare obiectiva a audientei sale, pentru a putea sa fie… more
Pozitionarea psihologica, partea I
Pozitionarea este actul proiectarii ofertei si imaginii unei firme astfel incat aceasta sa ocupe un loc distinct si apreciabil in atentia cumparatorilor vizati (P.Kotler).
Altfel spus, pozitionarea… more
De ce trebuie luat in serios umorul in publicitate
Maria Constantin
O reclama cu umor il poate determina pe consumator sa vrea sa mai vada o data reclama, in loc sa o evite. Insa, daca publicului pe care-l tintesti nu i se pare deloc… more
Bergenbier sarbatoreste performantele record de la festivalul Effie
Record la numarul de campanii premiate in cadrul unui festival Effie – Marele Premiu Effie, 2 Gold Effie alaturi de Leo Burnett si un Silver Effie cu McCann Erickson,… more