Aten?ie! Persuasivi ?n libertate!

Bucure?ti, 19 Decembrie 2005 – Inevitabilul s-a produs. Începând de azi, 19 decembrie 2005, în mediile de afaceri ?i in câteva institu?ii publice de marc? totul s-a schimbat. Un grup de 18 persoane,… more

Posted by

July 3, 2023

Conceptul de « publicitate mascata » trebuie clarificat

Reprezentantii Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), ai Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) si ai mass media au ajuns la concluzia ca, in temeiul art.17 din… more

Posted by

March 22, 2023

De ce se investeste degeaba in marci care nu vor fi niciodata puternice

In fiecare an, multi marketeri investesc in campanii TV sute de mii de euro, nestiind ca, daca marca lor nu se diferentiaza de celelalte, intr-un mod relevant… more

Posted by

March 10, 2023

Marketingul direct online, un nou serviciu lansat de compania Neogen

Prin intermediul noului instrument de targetare demografica de mesaje publicitare de la Neogen, advertiserii pot atinge clientii din anumite regiuni sau orase, avand… more

Posted by

March 7, 2023

Publicitate inedita: advertising in lift!

“Invent Media isi propune sa valorifice la maximum un mediu neconventional – liftul”, a declarat Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media. Acesta a continuat: “Suntem convinsi ca este… more

Posted by

February 23, 2023

Tuborg Gold – campanie Graffiti BBDO pentru TV, outdoor si Oops Media

Brandul de bere Tuborg Gold si-a lansat in luna mai 2006 o noua campanie de imagine, realizata de agentia de publicitate Graffiti BBDO. Spotul TV este axul central al… more

Posted by

July 4, 2021

Starlink si-a propus sa intinereasca target-ul cotidianului Adevarul

In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai 2006, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink.

Conform noii… more

Posted by

June 8, 2021

Cobranding

 Cobrandingul constituie o alianta intre branduri prin care ambele parti au de castigat. Este o alianta cu caracter temporar, de multe ori se concretizeaza doar cu o simpla promotie. Produsele rezultate dintr-un astfel de… more

Posted by

April 18, 2021

Combinatia Joe si Leo Burnett

Parteneriatul dintre Nestle Romania si Leo Burnett a inceput in luna ianuarie 2006, cand Nestle a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un partener… more

Posted by

March 17, 2021

Cosmote – strategie de marketing prin sponsorizarea Eurovision 2006

Membru al grupului Cosmote originar din Grecia, operatorul GSM de telefonie mobila Cosmote Romania detine drepturi exclusive de sponsorizare în domeniul… more

Posted by

February 7, 2021