Carlsberg este un brand care reuseste sa imbine traditia cu inovatia. Exprimarea pare un cliseu, dar sa ne gandim ca J.C Jacobsen a fondat compania in 1847 si iata ca si azi, dupa 158 de ani, Carlsberg reuseste sa surprinda prin modul cum se raliaza la curenturile contemporane, ba chiar fiind cu un pas inaintea lor. Pe traditie, in consecinta experienta, se pune mare pret pe piata berii si nu numai, ci in general pe piata bauturilor alcoolice. Carlsberg a ales sa puna accentul pe alte valori si acest lucru i-a asigurat succesul international. Carlsberg iti creeaza sentimentul apartenentei la o lume speciala, fara granite, contemporana si cosmpolita. Se stie ca berea Carlsberg se produce de peste 150 de ani, dar atributele cu care descriem brandul Carlsberg sunt : nou, modern, inovativ. Calitatea este si ea intotdeauna asociata cu Carlsberg.
Iata ca nici acum Carlsberg nu se dezminte si inoveaza din nou, introducand o noutate, cel putin pe piata romaneasca : sticla cu eticheta transparenta. Dezvoltata sub conceptul « A new face in town », campania de lansare a noii sticlei reuseste sa mentina constanta in comunicare a brandului. Carlsberg comunica placerea de a trai, de a te inconjura de prieteni, stilul de viata cosmopolit. Noua sticla transmite valorile brandului : inovatie (prima sticla de acest fel pe piata romaneasca), ambitie (indrazneala de a fi deschizator de drumuri) si onestitate (transparenta etichetei).
Avem o noua sticla in oras, cu aceeasi inconfundabila bere Carlsberg, probabil cea mai buna din lume. Probabil ca trebuie sa mergem cu prietenii sa incercam noua senzatie.
Simona Romascanu
Have something to add? Share it in the comments.