Introducerea carburantilor Euro in statiile Grupului Rompetrol a determinat, in ultima luna, o crestere a vanzarilor cu aproximativ 15%. Noua gama de benzine si motorine ecologice – fara plumb si cu un continut minim de sulf – sunt foarte cautate, specialistii companiei estimand o dublare a vanzarilor in perioada de vara. "Cererea, in continua urcare, ne confirma asteptarile! Exista studii de piata care atesta ca pentru 60% dintre romani calitatea produsului este mai importanta decat pretul. Iar oferta noastra, 100% la standarde euro, urmareste preturile din Romania, spune dl.Dan Ionescu, directorul de vanzari al Grupului. La 1 mai 2003, Grupul Rompetrol lansa, in premiera in Romania, o serie completa de carburanti produsi la standarde europene. Acestia sunt calitativ superiori altor produse existente pe piata, fiind tratati cu aditivi care asigura curatenia motorului, scad procentul de gaze toxice eliminate in atmosfera si micsoreaza consumul. Oferta Rompetrol include:
Benzina Premium E Plus – inlocuieste benzina Premium cu Pb, ceea ce are ca efect disparitia din gazele de esapament a plumbului si oxizilor de Pb. Grupul Rompetrol se numara printre primii producatori care au eliminat tetraetilul de plumb din formularea benzinelor.
Benzina Euro Standard fara plumb are un continut scazut de sulf – intre 150 si 500 parti per milion. n Benzina Euro Plus fara plumb contine sulf la maximum 150 parti per milion si cantitati scazute de benzen, olefine si aromate, fiind identica cu benzina pentru motoare Euro care se comercializeaza in Europa. n Benzina Euro Super 98 fara plumb reprezinta varful de gama al benzinelor in ceea ce priveste calitatea, avand cel mai redus continut de sulf, maximum 50 parti per milion. Indeplineste normele actuale de protectie a mediului, ce se vor impune in Romania in anul 2005. n Motorina Euro este un combustibil Diesel cu continut scazut de sulf (maximum 500 parti per milion) si va inlocui in statiile Rompetrol motorina cu maximum 2.000 parti per milion, realizand o scadere de circa 4 ori a emisiilor de oxizi de sulf la arderea in motor. n Motorina Super Euro are un continut de sulf sub 350 parti per milion, conforma cu specificatia normei europene obligatorii. Efortul investitional al Grupului, necesar pentru cresterea calitatii produselor sale, a depasit 100 milioane de dolari in ultimii doi ani.
Have something to add? Share it in the comments.