Stiri si noutati

Promovare a centrului istoric Bucuresti – o provocare marca McCann Erickson

Asociatia studenteasca Voluntari pentru Idei si Proiecte si McCann Erickson organizeaza a cincea editie a proiectului Impact, unul dintre actorii importanti fiind chiar Bogdan Enoiu, Managing Director McCan Erickson, pe partea de training. "In perioada 8 – 20 mai, 30 de studenti pasionati de publicitate vor servi o portie intensiva de publicitate, impreuna cu echipa McCann Erickson, in cadrul unei serii de training-uri si workshopuri care au ca finalitate crearea unei campanii de relansare a Centrului Istoric al Capitalei", spun organizatorii, citati de www.SMARTfinancial.ro.

 Initial, studentii parcurg drumul de la concept la campanie publicitara impreuna cu Dan Petre (D&D Research), Ileana Serban Parau, Human Insight Director si echipa McCann Erickson: Bogdan Enoiu, Managing Director; Alina Tudose, Strategic Planner; Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director si Adrian Botan, Creative Director. In saptamana 13 – 20 mai, studentii grupati in echipe de cate 4 vor demonstra ca ideile bune merita sa fie aplicate si vor concepe o campanie de promovare pentru centrul istoric al Bucurestiului. Cei mai buna campanie este mediatizata prin intermediul partenerilor media si creativitatea studentilor rasplatita in cadrul Galei Impact in data de 20 mai 2006.
Sursa: SMART financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *