Stiri si noutati

Imaginea Romaniei se plimba prin Europa cu Dacia Logan

Gerl Rhys, profesor la Universitatea din Cardiff, specialist in industria auto sustine ca noile tendinte aparute pe aceasta piata in occident vizeaza masinile “fara zorzoane” , neaccsesorizate. Acesta ar putea fi un moment de cotitura in industria auto. Reorientarea occidentalilor reflecta stilul de viata al acestora, si se manifesta si in industria aviatica, unde companiile care au preturi scazute castiga din ce in ce mai mult teren. “In prezent, daca vrei sa cumperi o masina la un pret scazut te astepti sa arate ca o caruta, asa incat Loganul are toate sansele sa devina un model de succes in tarile in curs de dezvoltare. Proiectul Logan ar pute fi la fel de original precum Modelul T al lui Henry Ford, care a transformat automobilul intr-un bun accesibil”, Gerl Rhys pentru “The Scotsman”, profesor la Universitatea din Cardiff, specialist auto.

Lansarea “Dacia Logan” a starnit destul controverse, deoarece conform declaratiilor unei publicatii germane, modelul ar fi picat testul ADAC. Publicatia “ProMotor” a efectuat acelasi test in aceleasi conditii, test pe care dacia Logan l-a trecut cu bine.
Cu toate aceste afirmatii comenzile la uzina din Colibasi s-au inmultit seminificativ, muncitorii argeseni fiind nevoiti sa lucreze pe 3 ture.

Modelul Logan a fost gandit pentru drumurile proaste de la noi, fiind dotat cu suspensii inalte care asigura o garda pe masura la sol, atunci cand soferul are de trecut o bordura inalta sau intalneste o groapa. La ora actuala se intalnesc pe piata patru modele cu nivel de echipare fix: Ambiance, Preference, Laureate si Ambition. Ziarul “Adevarul Financiar” a declarat Dacia Logan masina anului.

Loganul are mare cautare nu numai pe pietele occidentale, dar si pe cele est-europene si centrale. Potrivit companiei britanice de cercetare de piata Jato Dynamics, Dacia Logan a fost cel mai bine vandut model in Europa Centrala si de Est, in primul semestru al acestui an. A devansat modele precum Skoda Octavia, Opel Astra, Renault Megane, Suzuki Ignis. Studiul britanicilor vine sa confirme ceea ce au declarat cei de la Renault la inceputul lunii iunie asupra acestui model. Loganul se vinde in pietele din Romania, Europa Centrala si de Est, Africa si Orientul Mijlociu sub numele producatorului autohton.

Conform presei straine Romania pozitiva are drept coordonate: sportivii si Dacia Logan. Sportivii care obtin medalii la diverse competitii sportive la nivel european si mondial, iar Dacia Logan pentru ca in Romania s-a produs pentru prima data acest model. Si mai ales pentru ca se vinde pastrand numele marcii romanesti: Dacia.

Irina Mateescu – Bizwords 

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *