Carlsberg ? o noua sticla in oras
Carlsberg este un brand care reuseste sa imbine traditia cu inovatia. Exprimarea pare un cliseu, dar sa ne gandim ca J.C Jacobsen a fondat compania in 1847 si iata ca si azi, dupa 158 de ani, Carlsberg… more
The Da Vinci Code a atras circa 930.000 de spectatori în douã zile în Japonia
‘The Da Vinci Code’ a atras circa 930.000 de spectatori în douã zile în Japonia, unde filmul a fost lansat sâmbãtã, a anunþat distribuitorul sãu Sony… more
Coca-Cola – campanie publicitara de branding, special pentru outdoor
Pentru o companie internationala precum Coca-Cola, care practic si-ar vinde produsele si fara publicitate imediata, capitolul "imagine" este unul primordial pentru… more
Promovare Online ? Pasii ce trebuie urmati
Realizarea unui plan de promovare este un pas decisiv in drumul spre succes in domeniul e-comertului. Promovarea are ca urmare vizitarea site-ului. Vizitele genereaza vanzari. Vanzarile… more
Publicitatea, bat-o vina!
Va propun un test: imaginati-va ca din acest moment nu mai exista reclame. De nici un fel. Deja aveti un zambet fericit in coltul gurii: buletinul de stiri, filmul dvs. preferat, emisiunile tv sau radio nu mai… more
Advertising Show – un eveniment – reper in industrie!
Au inceput inscrierile la Advertising Show, unul dintre cele mai importante evenimente autohtone din industria de productie publicitara, ce urmeaza sa se desfasoare intre 20 si 23… more
Advertising, business, marketing – by Naumovici, Ionescu, Alexandru, Zara
Dorind sa adauge cunostintelor teoretice predate in facultati un plus de informatii culese chiar de la specialistii din marketing, publicitate si business in general,… more
EUfonika, serviciu dependent de Romtelecom, promovare neprofesionista
In prima parte a anului 2006 s-a lansat in Romania serviciul de telefonie fixa "alternativa" EUfonika, un produs Combridge, subsidiarul roman al Magyar Telekom…. more
Cele 21 de icon-uri ale secolului XXI
Fiecare secol a impus o moda, obiecte-cult la care societatea contemporana inca se mai raporteaza. |n ultimii ani insa, in fiecare sezon se repeta acelasi scenariu: tendintele se dezlantuie, un val… more
Euromedia si Beta Cons actioneaza sub aceeasi umbrela
Prin achizitia celor doi actori principali pe piata de outdoor din Romania, grupul austriac EPA! detine in prezent 60% din aceasta piata. Achizitia a fost facuta de catre Outdoor… more