Stiri si noutati

Interbrew Rom?nia a inregistrat o crestere aproape tripla fata de piata totala

Interbrew Romania a inregistrat, in primele trei trimestre ale anului 2005, o crestere de aproape trei ori mai mare decat piata totala a berii, cifrele MEMRB Romania indicand vanzari mai mari cu 7 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul cresterii pietei cu numai 2,7 la suta.
"Aceste rezultate se datoreaza, in principal, succesului obtinut cu marca Bergenbier, pozitiei noastre puternice in segmentul premium cu Stella Artois si Beck’s dar si evolutiei spectaculoase in segmentul berii la PET, cu Bergenbier in ambalajul revolutionar Q-Pack si Noroc PET", a declarat Mihai Albu, director general Interbrew Romania.
Filiala locala a concernului multinational InBev, Interbrew Rominia este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, situandu-se pe locul trei in topul berarilor, cu o cota de piata de 21,4 la suta, in primele noua luni ale acestui an, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
La sfarsitul anului 2004, cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 103 milioane euro, cu volume de peste 2,2 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor de peste 145 milioane euro.

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *