Stiri si noutati

Marketingul direct online, un nou serviciu lansat de compania Neogen

Prin intermediul noului instrument de targetare demografica de mesaje publicitare de la Neogen, advertiserii pot atinge clientii din anumite regiuni sau orase, avand posibilitatea realizarii unor segmentari complexe in functie de varsta, sexul, locatia, domeniul de activitate si ocupatia utilizatorilor, promit reprezentantii companiei. Cu aceasta lansare Neogen a intrat pe piata marketingului direct online.

"Atat afacerile mai mici cat si companiile mari pot targeta usor multiple locatii, oferind campaniilor de publicitate online mai multa eficienta si flexibilitate. Mesajele publicitare sunt trimise direct in casuta de mesaje a utilizatorilor selectati, iar posibilitea de personlizare a mesajului, folosind editarea HTML ofera o flexibilitate mai mare in modul in care este construita campania publicitara. Pretul este de 0.05 Euro pentru fiecare mesaj citit", au mai spus oficialii, pentru www.SMARTfinancial.ro.

Neogen mai ofera un sistem de preturi flexibile care ofera oportunitatea de setare a pretului pe care un advertiser este dispus sa il plateasca pentru fiecare reclama; companiile pot licita pentru spatial de reclama, campaniile cu un pret ridicat fiind afisate prioritar. Odata cu introducerea posibilitatii de creare a unor campanii de mesaje publicitare, Neogen a introdus si posibilitatea de plata prepay, companiile putand alege propria metoda de plata post-pay sau pre-pay.

Sursa: SMART financial – www.SMARTfinancial.ro &copy

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *