Brandul de bere Tuborg Gold si-a lansat in luna mai 2006 o noua campanie de imagine, realizata de agentia de publicitate Graffiti BBDO. Spotul TV este axul central al campaniei, dar componente importante sunt si reclamele outdoor si in toalete din locuri publice, servicii Oops Media.
"Conceptul general al campaniei porneste de la ideea de libertate, valoare esentiala a brandului Tuborg. In demersul creativ, conceptul a fost dezvoltat intr-o directie activa: daca tu esti liber, atunci ii eliberezi si pe cei din jurul tau – de prejudecati, de inhibitii, de lucruri care complica inutil viata sau pur si simplu de lipsa de imaginatie", au declarat oficialii, citati de www.SMARTfinancial.ro.
Adresandu-se unui public tinta tanar, preponderent masculin, care locuieste in mediul urban, are educatie superioara si este preocupat de cariera, noua campanie doreste sa creeze o legatura speciala intre marca si consumatori.
Spoturile sunt intitulate "Barul" si "Matusa". In varianta intitulata "Barul", personajul Tuborg "si-a scos colegii intr-un club, petrecere de sambata seara. La un moment dat ii suna ceasul, petrecerea se sparge instantaneu si imediat toti se metamorfozeaza intr-un grup decent, imbracat adecvat, de angajati model. Afara este lumina si traficul este blocat ca in orice dimineata obisnuita. Spotul prezinta practic o metoda amuzanta de a scapa de corvoada trezitului de dimineata, unul dintre momentele cele mai neplacute din rutina zilnica. Cum? Foarte simplu: petrecand toata noaptea", au explicat producatorii.
Spoturile vor fi difuzate incepand din luna mai pe posturile Pro TV, Antena 1, Prima TV, TVR1, TVk lumea, TV Sport, AXN, Discovery si MTV. Productia acestora a fost coordonata de Graffiti BBDO, care a colaborat cu casa de productie Reload Film, sunetul fiind procesat de Kemper Music. Regia a fost semnata de Bram van Alpen cu Jasper Wolfe ca DOP. Filmarea s-a desfasurat in luna aprilie pe parcursul a doua zile.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din: Graffiti BBDO: Eduard Dedu – Copywriter, Gelu Florea – Art Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Radu Zaharescu – Senior Art Director, Bogdan Mirica – Creative Director, Liviu Isop – A/V Producer, Anca Iulia Calin, Account Director, Catalina Cernica – Client Sevice Director; si URBB: Catalin Ignat – Marketing Director, Roxana Malureanu – Brand Manager, Madalina Mihalcea – Junior Brand Manager.
Tuborg Gold este principala marca din portofoliul companiei United Romanian Breweries, cunoscuta drept Tuborg Romania, iar prima sticla de bere Tuborg "Made in Romania" a iesit pe poarta fabricii din Bucuresti in anul 1998. Rezultatele cercetarilor efectuate demonstreaza faptul ca Tuborg Gold este lider pe segmentul de bere premium sub licenta produsa in Romania, cu o cota de piata mai mare de 50%. Dupa 9 ani de existenta pe piata romaneasca, notorietatea marcii Tuborg este de 98%.
Have something to add? Share it in the comments.