Stiri si noutati

Coca Cola speculeaza momentul CM 2006 cu Esti cautat pentru FIFA World Cup

La fel ca la fiecare mare moment fotbalistic international, Coca Cola abordeaza promovarea legata de sport. Desi abordarea Coca Cola este chiar istorica, in ultimii ani aceasta tehnica a devenit mai degraba obisnuita pentru Pepsi, care investeste an de an foarte multe milioane de euro numai in plata fotbalistilor care reprezinta imaginea companiei.

In Romania, Coca Cola Romania a lansat promotia "Esti cautat pentru FIFA World Cup", care se va desfasura in perioada 15 mai – 9 iunie 2006. Premiile: 5 excursii VIP pentru doua persoane la finala FIFA World Cup. "In cele 5 sticle promotionale de Coca-Cola de 0.5 l a fost ascuns cate un receptor GPS. Receptorul GPS se activeaza prin apasarea unui buton si, astfel, pozitia castigatorului va fi transmisa prin satelit centrului Coca-Cola", se arata intr-un comunicat de presa al companiei. O tehnica inedita, asadar.

"Mesajul nostru este – Bea Coca-Cola si noi te vom gasi sa te premiem oriunde ai fi. Este un mecanism inovativ prin care vrem sa recompensam consumatorii de Coca-Cola, iubitori ai fotbalului. De la elicopterele care survoleaza orasele din Romania si pana la mecanismul in sine, promotia promite sa fie spectaculoasa", a spus Natalia Predut, Senior Brand Manager Coca-Cola si Coca-Cola light pentru Romania, Bulgaria si Moldova.

Promotia face parte din campania "Crede", dezvoltata impreuna cu agentia de publicitate McCann Erickson Romania, pe marginea unui insight local: "gaseste ceva in care sa crezi". Coca Cola continua sa comunice mesajul sau optimist, abordat intr-o maniera unde se intersecteaza cu un alt brand international, Orange.

Promotia Coca-Cola va fi comunicata prin spot TV, radio, presa, actiuni inovative, materiale de comunicare la punctele de vanzare, activari in canalele cheie si o ampla componenta de PR.

Sursa: SMART financial – www.SMARTfinancial.ro &copy

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *