La fel ca la fiecare mare moment fotbalistic international, Coca Cola abordeaza promovarea legata de sport. Desi abordarea Coca Cola este chiar istorica, in ultimii ani aceasta tehnica a devenit mai degraba obisnuita pentru Pepsi, care investeste an de an foarte multe milioane de euro numai in plata fotbalistilor care reprezinta imaginea companiei.
In Romania, Coca Cola Romania a lansat promotia "Esti cautat pentru FIFA World Cup", care se va desfasura in perioada 15 mai – 9 iunie 2006. Premiile: 5 excursii VIP pentru doua persoane la finala FIFA World Cup. "In cele 5 sticle promotionale de Coca-Cola de 0.5 l a fost ascuns cate un receptor GPS. Receptorul GPS se activeaza prin apasarea unui buton si, astfel, pozitia castigatorului va fi transmisa prin satelit centrului Coca-Cola", se arata intr-un comunicat de presa al companiei. O tehnica inedita, asadar.
"Mesajul nostru este – Bea Coca-Cola si noi te vom gasi sa te premiem oriunde ai fi. Este un mecanism inovativ prin care vrem sa recompensam consumatorii de Coca-Cola, iubitori ai fotbalului. De la elicopterele care survoleaza orasele din Romania si pana la mecanismul in sine, promotia promite sa fie spectaculoasa", a spus Natalia Predut, Senior Brand Manager Coca-Cola si Coca-Cola light pentru Romania, Bulgaria si Moldova.
Promotia face parte din campania "Crede", dezvoltata impreuna cu agentia de publicitate McCann Erickson Romania, pe marginea unui insight local: "gaseste ceva in care sa crezi". Coca Cola continua sa comunice mesajul sau optimist, abordat intr-o maniera unde se intersecteaza cu un alt brand international, Orange.
Promotia Coca-Cola va fi comunicata prin spot TV, radio, presa, actiuni inovative, materiale de comunicare la punctele de vanzare, activari in canalele cheie si o ampla componenta de PR.
Sursa: SMART financial – www.SMARTfinancial.ro ©
Have something to add? Share it in the comments.