BRD – Groupe Societe Generale va desfasura timp de doua luni cea mai mare promotie bancara realizata vreodata in Romania, lansand cu acest prilej carduri speciale cu trei mari nume de sportivi romani, in culorile Groupe Societe Generale – rosu, negru si alb.
Cardurile sunt emise in editie limitata si au un design unic in lume, prezentand imagini memorabile ale marilor campioni Nadia Comaneci – imaginea din cadrul exercitiului notat cu 10 la Olimpiada de la Montreal, Ilie Nastase – o imagine din timpul finalei castigate la Roland Garros in 1973 si Gheorghe Hagi – cu o imagine din timpul meciului Romania – Columbia, la Campionatul Mondial din 1994. In premiera, cardurile au si o a doua holograma, care permite vizualizarea unei mingi de fotbal (cardul Hagi), a unei mingi de fotbal (cardul Ilie Nastase) si a unei gimnaste (cardul Nadia Comaneci).
"Campania este exceptionala din cel putin doua motive – BRD va fi asociata cu trei glorii ale sportului mondial si este o campanie cu totul inovatoare pentru piata romaneasca si chiar pe pietele internationale", a declarat duminica, intr-o conferinta de presa, presedintele director general al BRD – GSG, Patrick Gelin, cu prilejul lansarii campaniei "Quattro BRD".
Incepand din 5 decembrie si pana pe 31 ianuarie 2006, BRD-GSG ofera clientilor posibilitatea de a castiga premii in valoare de 1.000 de euro in fiecare zi, marele premiu de 50.000 de euro, plus cateva mii de premii in obiecte, excursii in strainatate si burse pentru copii la prestigioase scoli sportive din lume.
Lista premiilor include 60 de excursii la evenimente sportive – 20 la Campionatul Mondial de Fotbal din 2006 – Germania, 20 la turneul de tenis de la Roland Garros si 20 la campionatul european de gimnastica de anul viitor.
Pentru copii sunt oferite 100 de burse la scolile de fotbal ale cluburilor Real Madrid si Galatasaray, academia de tenis de la Roland Garros si la Bart Conner Gymnastics Academy din SUA.
Clientii pot participa la promotie prin achizitionarea unui pachet de produse bancare pentru consum sau economisire. Pachetul destinat consumului este format dintr-un card "editie limitata", un credit pentru nevoi personale "Expresso" in lei si un card Visa Classic in lei. Pachetul destinat economisirii este compus dintr-un card "editie limitata" si un cont de economii AtuCont (in lei sau euro).
Cardurile cu cei trei mari sportivi, unice in lume, sunt recunoscute de organizatiile VISA si Mastercard, iar emiterea lor in editiei limitata este o premiera pentru sectorul bancar din Romania. De asemenea, acestea sunt primele carduri romanesti care vor fi promovate international, inclusiv in limbile chineza si japoneza.
Prezent la lansarea promotiei, directorul general al Groupe Societe Generale, Philippe Citerne, a declarat ca nu exista produse echivalente in cele 32 de tari in care GSG dezvolta produse bancare. El a mentionat totodata ca grupul mai este implicat in sustinerea unor sporturi ca rugby-ul si golful.
Nadia Comaneci a afirmat ca nu s-a gandit ca imaginea sa va fi pe un card bancar, insa i-a placut aceasta campanie originala si generozitatea de a dona burse copiilor la prestigioase scoli sportive. Ideea burselor pentru copii l-a atras si pe Gheorghe Hagi, care a acceptat sa participe la aceasta promotie considerand ca BRD impartaseste aceleasi valori si pentru promovarea spiritului de echipa. La randul sau, Ilie Nastase a fost incantat de ideea acestei campanii. Nastase a spus ca i-a aratat cardul cu imaginea sa si tenismanului suedez Bjorn Borg.
Potrivit directorului general adjunct al BRD-GSG, Sorin Mihai Popa, obiectivul principal al acestei campanii nu este cel financiar, ci unul emotional si de relansare a sportului romanesc.
Anul trecut, BRD-GSG a derulat cea mai lunga campanie promotionala din segmentul financiar-bancar al pietei romanesti, oferind timp de trei luni cate 1.000 de euro zilnic, precum si automobile Renault Laguna.
Posted by
May 9, 2024
BRD va desfasura timp de doua luni cea mai mare promotie bancara realizata vreodata in Rom?nia
Recent Posts
Toate firmele din Romania
Posted by adminRecent Posts
Have something to add? Share it in the comments.