Stiri si noutati

Crestere spectaculoasa de 200 procente cu SPSS

Bucuresti, 14 Decembrie 2005

Furnizorul australian de marketing direct Virid atinge o profitabilitate de campanie de 200 de procente cu ajutorul SPSS

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS), furnizor lider mondial in domeniul programelor de predictie analitica, a anuntat ca unul dintre cei mai mari furnizori australieni de servicii de marketing direct, Virid, a atins o profitabilitate a campaniilor de 200 de procente, folosind SPSS pentru optimizarea campaniilor de marketing. Aplicasiile de la SPSS au permis de asemenea companiei Virid sa diminueze costurile de mesagerie cu 50 de procente.

Cu un volum de mesagerie care depaseste 28 de milioane de materiale anual, Virid a solicitat o solutie pentru o mai buna segmentare a bazelor sale de date cu clienti existente, in vederea alcatuirii unor pachete postale mai bine directionate. De asemenea, avea nevoie de o metoda eficienta de comparatie a listelor inchiriate sau achizitionate prin brokeraj global, pentru a determina care dintre acestea ar urma sa determine raspunsul cel mai profitabil.

In vederea optimizarii campaniilor sale, Virid a selectat programul SPSS de predictie analitica datorita usurintei in utilizare, caracteristicilor sale complexe de anlitica si a interoperabilitatii cu multiple programe de baze de date. Valorificand aplicatiile SPSS, Virid si-a redus considerabil costurile si a realizat o crestere cu 10 procente a veniturilor, ceea ce a avut ca rezultat o eficienta pozitiva a investitiilor cu aceasta solutie in termen de noua luni.

“SPSS ne permite sa ne segmentam baza de date in mai multe etaje client si sa orientam extrem de bine trimiterile postale din cadrul fiecarui segment. Am primit rate de raspuns de pana la 50 de procente in unele segmente, fapt aproape fara precedent,” a afirmat Ian Daley, Marketing Manager la Virid. “Printr-o mai buna segmentare, am redus la jumatate costurile noastre variabile de expeditie, simultan cu o crestere exploziva a veniturilor, ceea ce a dus la dublarea efectiva a profitabilitatii noastre in primul an.”

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un furnizor lider mondial de software si solutii de predictie analitica. Tehnologia companiei face legatura dintre date si actiunile strategice efective prin tragerea de concluzii fiabile despre conditiile actuale si evenimentele critice viitoare. Peste 250.000 de clienti din sectorul comercial, academic si public se bazeaza pe tehnologia SPSS pentru a contribui la cresterea veniturilor, reducerea costurilor, imbunatatirea proceselor importante si detectia si prevenirea fraudelor. Peste 95 de procente dintre companiile din lista Fortune 1000 sunt clienti SPSS. Fondata in 1968, SPSS are sediul in Chicago, Illinois. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa vizitati www.spss.com.

Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al solutiilor SPSS in Romania.
Romsym Data este prima companie romaneasca certificata conform standardelor internationale BS 7799-2:2002 pentru implementarea si mentinerea sistemului propriu de management al securitatii informatiilor, certificare acordata de catre Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii (SRAC) si IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii IT din Romania, oferind tehnologie de ultima ora, produsa de lideri mondiali in: – solutii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), – managementul retelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) – DTP si web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) – managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) – softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) – dezvoltare si soft stiintific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) – sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data ofera consultanta si training in domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din Romania – centrul ITtraining, predate de specialisti cu inalta calificare, certificati international.

Dintre clientii Romsym Data mentionam Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.

Pentru mai multe informatii:
Alin Zainescu
newmedia PR
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin@newmediapr.ro
www.spss.ro

Sursa: www.comunicatedepresa.ro

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *