Susanele.ro

G’market isi revendica pozitia de jucator important pe piata de supermarket-uri

Gimrom Holding, compania care detine un important lant de supermarketuri din Romania, G’market, si-a anuntat intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro interesul continuu pentru piata de retail din Romania si apetitul pentru investitii. Totusi, compania nu a vorbit detaliat despre posibilitatea extinderii retelei, care in prezent este destul de redusa si se concentreaza in marea ei majoritate in Bucuresti – magazine in Plaza Romania, Bucuresti Mall si Colentina.

Singurul magazin G`market din afara Capitalei este la Iasi, in Iulius Mall. Compania a avut in trecut si un magazin in Constanta, in Galeria Mall, insa esecul respectivului spatiu de retail i-a obligat pe cei de la Gimrom Holding sa renunte la magazin.

"Avand aproximativ 19.000 de categorii de produse pe rafturi, G’market ofera clientilor sai o servire de calitate, un personal bine pregatit, cele mai mici preturi si un ambient excelent. In fiecare G’market clientii pot utiliza toate instrumentele de plata: numerar, carti de credit si debit, bonuri de masa, vouchere sau cecuri de cumparaturi", spun oficialii.

In 2005, Gimrom Holding SA a avut vanzari de aproape 40 de milioane de euro cu aceste patru magazine, G’market marindu-si vanzarile cu aproximativ 25% anul trecut de Craciun in comparatie cu anul 2004, si cu 15% in perioada sarbatorilor de Paste.

In septembrie 2005, dupa rebrandigul GIMA in G’market, compania Gimrom Holding SA a anuntat ca va continua sa faca noi investitii in Romania, atat in Bucuresti, cat si in alte orase. Dupa ce a introdus pe piata de retail primul card de fidelitate in mai 2001, acum se pot cumpara produse in sase rate folosind G’market Card si CardFinans Avantaj.

"De exemplu, clientii nu numai ca au reduceri pentru toate produsele din catalogul G’market, dar pot aduna puncte pe care le vor folosi pentru cumparaturile lor viitoare. De asemenea, toti posesorii de G’market Card pot participa la campanii speciale si promotii de vanzare organizate de G’market. In plus, ei isi pot plati cumparaturile in valoare de 100 RON sau mai mult in sase rate cu ajutorul cardului Finans Avantaj", au explicat reprezentantii Gimrom Holding.

In acest moment, G’market are aproximativ 135.000 de utilizatori activi ai cardului G’market si 80% din vanzari se fac cu ajutorul cardului G’market. G’market Card, impreuna cu programul aferent este unul dintre cele mai importante servicii pe care G’market le ofera clientilor sai. Rolul cardurilor de fidelitate este de a construi o imagine mai ampla despre cumparatori, pentru o mai buna intelegere a nevoilor acestora.

Sursa: SMART financial – www.SMARTfinancial.ro ©

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *