Kaufland nu va putea ajunge la nivelul vanzarilor Metro sau Bila pe parcursul acestui an, dar isi propune ca in urmatorii doi ani sa se situeze intre primele trei lanturi de magazine din Romania, din punct de vedere al vanzarilor, a declarat pentru Rompres directorul Kaufland Colentina, Constantin Petcu.
Potrivit estimarilor, "Kaufland asteapta in jur de 12.000-15.000 de vizitatori pe zi, in perioada imediat urmatoare deschiderii magazinului din Colentina, iar apoi un numar de 5.000 -7.000 de vizitatori, zilnic", a aratat Petcu.
Marcile proprii Kaufland, K-Classe, vor ocupa o pondere de 30 la suta in totalul de 360 de sortimente care se pot gasi pe raft, urmand ca, in viitor, produsele K-Classe sa se produca si in Romania. "Exista marci romanesti pe care Kaufland le distribuie in strainatate.Acum Kaufland le va distribui si in Romania”, a adaugat directorul Kaufland Colentina.
"In perioada sarbatorilor asteptam ca vanzarile sa creasca cu sapte pana la zece procente", a mai adaugat directorul magazinului din Colentina.
Petcu a mai aratat ca, din punct de vedere al gradului de ocupare, piata romaneasca nu este nici pe departe saturata in ceea ce priveste retailerii.
Directorul companiei, Gunter Grieb, apreciaza ca valoarea medie a unui bon de cumparaturi in magazinele Kaufland Romania va fi de 10 euro, in timp ce, in Cehia, valoarea unui bon este de 18 euro.
Have something to add? Share it in the comments.