Susanele.ro

LaborMed Pharma anunta vanzari de 19,5 milioane euro in anul 2005

Compania farmaceutica LaborMed Pharma a incheiat anul 2005 cu vanzari de 19,5 milioane euro, in crestere cu peste 75% fata de anul precedent. Acest rezultat plaseaza LaborMed Pharma pe locul 5 in topul producatorilor locali de medicamente, respectiv locul 2 pe segmentul produselor cardiovasculare. Ritmul de crestere al companiei pentru 2005 depaseste de aproape trei ori ritmul mediu al pietei, asigurand atingerea obiectivelor stabilite de management. Xeni-Camelia Dicu, director general LaborMed Pharma: "Anul 2005 a fost un an deosebit de complex pentru LaborMed Pharma, intrucat am continuat sa dezvoltam, in egala masura, cele trei domenii de activitate ale companiei: cercetarea-dezvoltarea de produse generice in forme orale solide, fabricatia, marketingul si distributia. In 2006, ne propunem depasirea pragului de 30 milioane de euro in vanzari. Pentru aceasta, va trebui sa finalizam toate proiectele demarate in 2005, proiecte ce presupun armonizarea standardelor aplicabile celor trei domenii de activitate ale noastre cu cerintele UE.

Pana la jumatatea acestui an, vom actualiza documentatia de inregistrare a tuturor produselor din portofoliu. Va urma, in a doua jumatate a anului, punerea in functiune a noii fabrici, conceputa, inca din faza de proiect, in conformitate cu normele europene si avand o capacitate de productie de circa 1,5 miliarde doze anual. In paralel, vom continua modernizarea retelei de distributie si dezvoltarea fortei de promovare si vanzari. Toate aceste eforturi vizeaza cresterea competitivitatii si a flexibilitatii companiei LaborMed Pharma in raport cu tendintele pietei farmaceutice romanesti”. LaborMed Pharma implineste 15 ani in 2006. Portofoliul sau include in prezent circa 80 de produse, in diverse arii terapeutice. Compania este prezenta pe piata romaneasca in special in segmentul produselor cardiovasculare. In 2005, LaborMed Pharma si-a reafirmat interesul pentru medicamentele OTC, prin "Algopirin" (un produs pentru care detine exclusivitatea), pentru care a demarat promovarea in mass-media. In zona actiunilor sociale, campania de donare de sange "Daruieste din inima", coorganizata in 2005 de LaborMed Pharma impreuna cu Federatia Asociatiilor Studentilor in Medicina, a primit doua premii de excelenta.
Sursa: Gardianul

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *