Nivelul relativ ridicat al pietei asigurarilor auto obligatorii, estimat intre 60 si 70 milioane de dolari, a determinat, de-a lungul timpului, o lupta stransa intre societatile de profil pentru acapararea unei cote de piata cat mai mari. Ca urmare, asistam, in aceasta perioada, la una dintre cele mai agresive campanii de publicitate din ultimii ani. Potrivit analistilor, sumele cheltuite de principalele companii de asigurare pentru publicitate vor creste, fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu aproape o jumatate de milion de dolari, ceea ce va duce la un total de aproximativ 1,5 milioane USD. Interesul pentru acest tip de asigurare este dat si de faptul ca, o data castigati, noilor clienti li se vor putea oferi si alte produse, din gama celor facultative.
In momentul de fata, numarul companiilor care au fost autorizate de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sa practice asigurarea obligatorie auto este de 15, cu trei mai putin decat anul trecut. Acestea sunt: AGI Romania, Agras, Allianz-Tiriac, Ardaf, Asiban, Asirag, Asirom, Asitrans, Astra, Atlassib, Ceccar Romas, Interamerican, Omniasig, Sar Transilvania si Unita.
Have something to add? Share it in the comments.