Susanele.ro

Peste 26 milioane euro tranzactionate in 2005 prin telefon, la Raiffeisen Bank

Valoarea tranzactiilor efectuate de clienti, in primele patru luni ale anului, prin intermediul serviciului Raiffeisen Direct (tranzactii prin telefon) se ridica la 26,5 milioane de euro, o cifra aproape egala cu valoarea realizata pe parcursului anului 2004, cand s-au inregistrat 27,7 milioane de euro, a declarat miercuri Radu Topliceanu, director Electronic Distribution Channels Raiffeisen Bank, in conferinta "Solutii complete de Call Center", organizata de Fin Media.

"Pentru 2005, estimam tranzactii prin telefon de peste 85 milioane de euro, la un numar mai mult decat dublul apelurilor din 2004, adica in jur de 300.000, fata de 126.771 anul trecut", a spus Topliceanu.

Daca numarul apelurilor prin Raiffeisen Direct au fost in 2002 de 55.561, in 2003 acestea au crescut de aproape sase ori, ajungand la 314.871, iar in 2004 la 475.613 de apeluri. Pentru 2005, reprezentantul bancii a precizat ca estimeaza peste 750.000 de apeluri prin serviciului Raiffeisen Direct.

De asemenea, prin servicile myBanking oferite de Raiffeisen au fost tranzactionate, in primele patru luni ale acestui an, peste 1,6 milioane de euro, fata de numai 0,7 milioane euro in 2004.

Raiffeisen Direct a fost lansat in 2003 si a depasit 100.000 de utilizatori, in timp ce serviciul de MyBanking, deschis pentru tranzactii in august 2004, a atras deja 10.000 de utilizatori.

Desi reprezentantul bancii nu a precizat la cat se ridica investitiile facute pentru introducerea acestor tipuri de servicii, a subliniat ca acestea au oferit nu numai un nou canal de acces pentru clientii bancii la servicii prin care se pot efectua tranzactii, dar au condus la fidelizarea clientilor, la reducerea costurilor tranzactiilor cu pana la 20 la suta fata de tranzactia bancara clasica si la o mai buna vanzare a produselor Raiffeisen Bank.

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *