Stiri si noutati

Produsele originale vor fi marcate cu eticheta de securitate

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Produselor si Serviciilor din Romania va initia un program de marcare cu eticheta de securitate a produselor originale, de tip Holograma Pro Q, pentru a proteja interesele si drepturile consumatorilor, informeaza Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Aplicarea sistemului de marcare securizata a reperelor originale are avantajul protectiei marcii comercializate, a securizarii lantului de distributie, dar si de monitorizare a pietei. Potrivit Asociatiei, in acest fel se realizeaza atat protectia comerciantilor ce doresc sa desfasoare un comert licit, dar si protectia consumatorilor, combaterea contrafacerilor si promovarea produselor si serviciilor de marca si de reala calitate.

Solutia tehnica este marcajul securizat de tip Holograma Pro Q, al carui design de inalta securitate este inregistrat la Hologram Manufacturers Association. Eticheta de securitate este validat de calitatea exceptionala si proprietatile cu totul deosebite ale materialelor ce confera posibilitatea aplicarii pe o gama larga de produse si exclude desprinderea ulterioara. Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor precizeaza ca implementarea acestui proiect nu implica pentru comercianti costuri suplimentare, dar confera plusvaloare. Aplicarea marcajelor se realizeaza cu ajutorul uni aparat cu costuri neglijabile, iar avantajele si beneficiile sunt evidente. Solutia propusa are ca argument controlul pietei in orice moment si reprezinta, in prezent, unica metoda de asanare a pietei negre si a importurilor paralele, dar pentru combaterea contrafacerilor si falsurilor, de stopare a fenomenului si de promovare a produselor si serviciilor de marca. ‘Comerciantii si importatorii incorecti nu trebuie sa mai prospere de aceea este timpul sa stopam inselarea consumatorilor si sa promovam produsele si serviciile de calitate si sa sprijinim agentii economici corecti. Este momentul ca marile companii, importatorii si distribuitorii marcilor cunoscute care sunt societatile cele mai vulnerabile la contrafaceri, sa aloce o suma infima din fondurile de publicitate, de promovare a produsului, pentru protectia consumatorilor, a atentionarii acestora prin evidentierea produselor de origine, care vor putea fi mai usor recunoscute dupa insemnele de securizare pe care le au’, se precizeaza in comunicatul Asociatiei.
BizWords

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *