Rolls-Royce Phantom te invita la un anumit tratament datorita faptului ca reprezinta imaginea traditiei, a prosperitatii si a servitutii. Cine n-ar vrea sa se bucure de o astfel de masina? Aceasta imagine pe care o impune Rolls-Royce Phantom, creaza o importanta oportunitate pentru competitorul principal: Maybach de la Daimler Chrysler.
Maybach este o masina „politicoasa” dar si „obraznica” in acelasi timp. Am luat de dimineata un Phantom la tes-drive si la pranz un Maybach 57S. Mi-am dat seama ca astfel de decizii in privinta alegerii masinii perfecte apartin exclusiv oamenilor incredibil de bogati. Rolls-Royce Phantom Rolls-Royce nu a realizat dintotdeauna masini grozave. Pentru perioade lungi in istorie compania a creat modele care nu erau atat de scumpe. In 1998 BMW a preluat compania Rolls-Royce si a dorit sa faca din aceasta una dintre cele mai luxoase companii auto. Si asa a si fost din cate se pare. Modelul Phantom face lucruri pe care numai un Rolls-Royce poate sa-l faca. Abilitatile acesteia sunt unice si nici o masina nu se apropie macar de aceste abilitati. Un Phantom nu se conduce. Este o masina pe care o controlezi iar aceasta te poarta oriunde doresti sa mergi.
Cel mai remarcabil lucru la Phantom este faptul ca a conduce aceasta masina nu reprezinta nimic incitant. Chiar daca lovesti ceva cu acest model tot nu se intampla nimic spectaculos. In mod normal acest lucru nu ar insemna ceva bun, insa persoana care alege un Phantom cu siguranta nu alege incitantul. Orice masina condusa la o viteza mare te poate speria. Phantom este lina chiar si la viteze mari. De fapt si de drept un Phantom se grabeste intr-un mod foarte placut. Sub lunga capota se afla un motor de 6.75 litri V12 care poate obtine 453 CP, in caz ca va doriti sa ajungeti acolo. O astfel de masina cu o astfel de putere ajuta la mentinerea calmului inauntrul unui compartiment imens. Exista foarte putine aspecte care tin de tehnologie pe care Phantom nu le are si la care te-ai astepta sa le detina o masina cu un astfel de pret. Ei bine, oricine se asteapta la perfectiune cand vine vorba de pretul acestei masini. Modelul nu are control automat al climei. Maybach 57S Ultima data cand am petrecut mai mult timp intr-un Maybach a fost in anul 2003 la Salonul Auto de la New York. Maybach 62 era parcat la salon iar eu am folosit fotoliile din spate dret birou pentru cateva ore. Fiecare din scaunele de culoare neagra costa in jur de 15.000 de dolari si cred ca as plati suma aceasta doar sa retraiesc experienta. Pe langa aceste fotolii spectaculoase exista un dispozitiv electic de racit vinul si doua pahare de sampanie din argint. Paharele de sampanie au dispozitive speciale pentru a nu se rasturna. Din cate se pare masina este un vis pentru pasageri insa aceasta are si o optiune pentru sofer. Pentru 35.000 de dolari in plus Maybach 57S ofera un boost de CP si suspensii sport ajustabile. Motorul de 6 litri V12 produce 604 CP. Am putea spune ca sunt deajuns pentru a atinge 100km/h in mai putin de 5 secunde. Spre deosebire de Phantom, Maybach 57S nu ofera un design spectaculos in era luxului. Bordul Phantom envoca sedan-ul anilor 30. In interiorul 57S exista multa fibra de carbon, iar compatimentul soferului este clasa buisness. Volanul este gros si musculos. Pe bord esxista multe butonase Dupa parerea mea daca ar fi sa-mi cumpar un 57S as alege varianta standard si mi-as pastra performantele in condus pentru un Ferrari. Maybach-ul are tot ce poate avea o masina si in plus. Este si mai mare si foarte rapida.
Rolls-Royce Phantom pe de alta parte joaca un altfel de joc. Ofera ceva unic si personal. Si arata extraordinar. Dar ce se intampla daca doresti o experienta de gradul Rolls-Royce si nu ai bani? Imi pare rau dar nu mai ieftina de atat nu exista.
Sursa: StiriAuto
“
Have something to add? Share it in the comments.