Rompetrol si Banca Comerciala Romana (BCR) au organizat, in perioada 24 martie – 5 mai 2004, campania promotionala "Da startul la Monte Carlo". Campania s-a adresat detinatorilor de carduri emise de BCR si s-a desfasurat in intreaga retea de benzinarii a Rompetrol. Pentru a participa la aceasta campanie, utilizatorii de carduri BCR trebuiau sa cumpere combustibil in valoare de minimum 150.000 lei si tot de aceeasi suma sa cumpere produse din magazinele aflate in incintele benzinariilor Rompetrol, iar plata sa o efectueze cu un card BCR. Castigatorii campaniei vor fi desemnati pe 10 mai 2004.
Cel mai important premiu va fi o excursie pentru 2 persoane de 5 zile la Marele Premiu de Formula 1 de la Monte Carlo plus 1.000 euro. Totodata vor fi acordate ca premii si cinci carduri BCR alimentate cu 3 milioane lei fiecare.
BCR, lider pe piata cardurilor, are peste 1,3 milioane de carduri active. Banca ofera clientilor, persoane fizice si juridice, 13 tipuri de carduri. In prezent institutia are o retea de aproximativ 750 de ATM-uri si circa 2.900 de POS-uri instalate la comercianti. In ceea ce priveste grupul Rompetrol, acesta detine peste 60 de benzinarii proprii, iar in alte 120 ce apartin unor parteneri comerciali sunt comercializate produse Rompetrol.
Have something to add? Share it in the comments.