Stiri si noutati

Tranzactii de peste 28 milioane euro derulate in patru luni prin intermediul Raiffeisen Direct si myBanking

Valoarea tranzactiilor efectuate de clienti prin intermediul serviciului Raiffeisen Direct al Raiffeisen Bank, (tranzactii prin telefon) a depasit, in primele patru luni ale anului, 26,5 milioane euro, cifra egala cu cea inregistrata pe intreg anul 2004, informeaza un comunicat al bancii.

In aceeasi perioada, clientii au tranzactionat in total 1,6 milioane euro prin myBanking, serviciul de mobile banking, fata de 0,7 milioane euro, valoarea tranzactiilor din 2004. "Rezultatele exceptionale si succesul de care se bucura serviciile Raiffeisen Direct si myBanking demonstreaza ca strategia noastra de a oferi mai multe optiuni, mai multe canale de acces (reteaua de sucursale si agentii, telefon mobil sau fix, POS-uri sau ATM-uri) a fost bine primita de clientii nostri", a declarat Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Direct a fost lansat in martie 2003 si a depasit 100.000 de utilizatori, in timp ce myBanking a fost deschis pentru tranzactii in august 2004, numarul clientilor care il utilizeaza ajungind la 10.000.

Raiffeisen Direct este un serviciu prin care pot fi efectuate tranzactii (plati, depozite, schimb valutar etc) sau obtine informatii apeland gratuit, de pe orice telefon fix, numarul 0800.802.02.02 (pentru persoane fizice) si numarul 0800.0.07.07 (pentru IMM-uri). Serviciul myBanking oferit de Raiffeisen Bank si dezvoltat impreuna cu Connex da posibilitatea utilizatorilor sa efectueze plati facturi Connex, transferuri intra si inter-bancare, informatii financiar-bancare, localizarea unitatilor bancare sau a ATM-urilor

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *