Susanele.ro

Lenovo Group ?i-a deschis reprezentan?a din Rom?nia

Lenovo Group a deschis joi reprezentanta din Romania, dupa integrarea completa a Diviziei de Computere Personale IBM pe piata locala, anunta un comunicat al companiei.
Lenovo va promova in Romania brand-uri precum ThinkPad, ThinkCenter si ThinkVantage. In acelasi timp, in opinia reprezentantilor companiei, deschiderea filialei locale va oferi companiei Lenovo ocazia de a se apropia mai mult de segmentele sale principale de public.
"Pe langa faptul ca ne va permite sa raspundem mai bine cerintelor clientilor nostri, sucursale din Romania ne va ajuta sa avem o imagine mai precisa a pietei, unde mobilitatea si necesitatea de a dispune de produse fiabile devin tot mai presante", a declarat Johannes Guschlbauer, General Manager Lenovo pentru Europa Centrala si de Est.
Strategia Lenovo se bazeaza pe trei directii generale – respectarea promisiunilor companiei pentru mentinerea pozitiei de lider in ceea ce priveste calitatea produselor, cota de piata si eficienta operatiunilor de business, cresterea nivelului de competitivitate prin excelenta operationala, inovatie si branding si impulsionarea cresterii profitabile in segmentele de piata selectate.
"In Romania, Lenovo va tinti toate segmentele de piata, de la companii mari si mijlocii pana la birouri mici si utilizatori individuali," a declarat Diana Munteanu, Channel Manager, Lenovo Romania.
"Am dori sa reafirmam preocuparea noastra pentru canalul partenerilor de business si piata IMM-urilor. Partenerii de afaceri ai companiei Lenovo vor continua sa beneficieze de resurse consistente in domenii precum marketing si vanzari, training, certificare si suport tehnic," a adaugat Munteanu.
Sucursala Lenovo Romania raporteaza direct Biroului Lenovo Technology BV Netherlands, cu sediul in Amsterdam. Lenovo Group are birouri in peste 60 tari. Lenovo Group Limited este o companie internationala inovatoare in domeniul tehnologiei, alcatuita prin fuzionarea Lenovo Group cu compania originala, IBM PC. La nivel global, compania le ofera clientilor sai notebook-urile ThinkPad si desktop-urile ThinkCentre, detinatoare ale mai multor premii si care includ instrumente de software ThinkVantage Technologies si monitoare ThinkVision, precum si o linie completa de accesorii si optiuni pentru PC-uri.
Lenovo a fost vanzatorul numarul unu de PC-uri in China timp de opt ani consecutivi si cel mai bun vanzator de PC-uri din regiunea Asia/Pacific (cu exceptia Japoniei). In 2004, Lenovo a obtinut aproximativ 13 miliarde dolari in venituri, cu un volum anual de produse de aproximativ 14 milioane unitati. Compania se numara printre primii trei producatori de pe piata globala de PC-uri, cu o cota de piata de aproximativ sapte procente.

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *