Cresterea standardelor de calitate a serviciilor postale reprezinta o preocupare constanta a Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, a apreciat in mesajul sau Zsolt Nagy, adresat cu ocazia Zilei Mondiale a Postei, sarbatorita pe 9 octombrie.
"Recenta demarare a proceselor de restructurare si privatizare ale Postei Romane constituie primul pas pentru indeplinirea acestui deziderat. Restructurarea va fi un proces complex si va urmari reconfigurarea pe criterii de eficienta a Companiei Nationale Posta Romana, astfel incat sa putem crea o companie care va oferi servicii de posta si curierat la standarde europene", a declarat Zsolt NAGY, ministrul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei.
Membra fondatoare a Uniunii Postale Universale – UPU, institutia postala din Romania a gazduit, in 2004, primul Congres UPU organizat pana in prezent intr-o tara din Europa de Est.
postale.
Clientii Postei conteaza pe serviciile prompte ale operatorului postal national, fapt datorat mai ales profesionalismului celor peste 35.000 de angajat ai CNPR, care sunt la dispozitia a 22 de milioane de romani, indiferent de conditiile de vreme, de anotimp sau de distanta pe care o au de parcurs, reusind sa distribuie anual 900 de milioane de obiecte de corespondenta la un numar de 7,5 milioane de adrese.
CNPR detine 60 la suta din piata interna a serviciilor de posta rapida, iar datorita relatiilor cu operatorii postali internationali deruleaza o politica activa pentru consolidarea cooperarii europeane prin parteneriate bilaterale.
Have something to add? Share it in the comments.