Stiri si noutati

Auditul de website – concept ce asigura succesul comunicarii pe internet

IT

Dupa ce s-a dovedit de un real succes mai ales in Statele Unite, ‘auditul de website design’ si ‘auditul de website content’ sunt doi termeni ce isi fac simtita prezenta si in Romania. Incepand cu 1 decembrie 2005, agentia de creatie si comunicare online t w e n t y a inceput implementarea conceptului ‘audit de website’ in randul clientilor, beneficiari de website-uri. Prin auditul de website, t w e n t y realizeaza analiza website-ului dupa mai multe criterii esentiale, incluzand: planificare, analiza de continut, analiza ergonomie (amplasare elemente importante si linkuri), analiza keywords, poze, cod pagini, usurinta in navigare, compatibilitatea cu bowsere.

 ‘Deja simpla prezenta pe internet a unei companii sau a unui brand nu mai este suficienta. Exista o lupta acerba pentru eficientizarea comunicarii pe internet, plecand de la consultanta cu privire la aspectul, continutul, organizarea si optimizarea website-ului pentru motoarele de cautare, mergand pana la investitii masive in campanii de promovare online cu bannere. Prin conceptul de ‘audit de website’ noi sustinem aceasta lupta, oferind clientilor suportul de care au nevoie pentru a folosi util mediul de comunicare internet’, a afirmat Alin Chiriac, Strategic Planning Director la t w e n t y. Printre clientii care au valorificat acest nou concept se numara Primola, Intersnack Romania, Alpha Leasing, Bayer Science, E-boda si Open Public Services. ‘Tendinta actuala a marketerilor este clar de abordare a internetului, de aceea se simte nevoia unor agentii specializate in comunicare online care dispun de resursele necesare pentru a sustine o campanie de comunicare. Nu mai este suficient sa fii creativ in realizarea unui website sau a unui banner pentru a avea rezultate, ci este nevoie de o analiza stricta a domeniului de activitate a beneficiarului, a identitatii acestuia, a targetului pe care il are website-ul, trebuie stabilite o serie de obiective pentru ca in final sa consideri ca ai realizat o campanie eficienta’ a afirmat Alexandru Cristache, Creative Director la t w e n t y.

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *