Stiri si noutati

Companiile romanesti prezente online resimt rezultatele investitiilor

IT

Un studiu intern realizat de compania de servicii de consultanta si dezvoltare in domeniul managementului afacerilor si comunicarii online Senior Software a relevat ca firmele care sunt prezente on-line "culeg roadele comunicarii in mediile interactive. O analiza efectuata pe ultimele 9 luni de activitate arata o crestere semnificativa atat a interesului companiilor pentru dezvoltarea de strategii de comunicare bazate pe web cat si a interesului general al publicului", spun oficialii Senior Software intr-un comunicat de presa transmis catre www.SMARTfinancial.ro. Urmand tendinta generala a pietei romanesti de comunicare online, companiile s-au orientat catre dezvoltarea de identitati in mediile interactive, constientizand potentialul acestora si beneficiile evidente ale unei comunicari eficiente si directionate. Odata cu dezvoltarea pietei, nevoile companiilor se indreapta catre zone specializate si bine definite, atentia acestora incepand sa se indrepte treptat de la volumul traficului catre calitatea si fidelizarea vizitatorilor.

"Senior Software a depasit tendinta generala de crestere a pietei, cifra de afaceri a companiei crescand constant cu peste 100% de la an la an. Odata cu identificarea de noi oportunitati in piata si dezvoltarea unor directii de afaceri noi, am crescut pina la nivelul la care am simtit nevoia infiintarii de divizii separate, specializate. In prezent, Senior Software dispune de o divizie Web specializata in comunicarea online si de o divizie ERP (Enterprise Resource Planning), specializata in aplicatiile de management al afacerilor. Echipa noastra a crescut de 5 ori fata de nivelul anului 2004, numarand in prezent peste 40 de specialisti si fiind in continua crestere", a declarat Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Software. Studiul realizat pe un portofoliu format din topul primelor 20 de domenii de nisa administrate de Senior Software pe parcursul ultimelor 9 luni arata ca numarul vizitatorilor unici a crescut cu peste 600%, trecand de cifra de 1.000.000. Cresterea a fost generata de investitia sustinuta in serviciile post implementare (optimizare, cross promotion, distributie de newsletter etc), website-ul devenind unul din canalele de comunicare preferate in strategiile de marketing ale clientilor. Daca pentru intervalul 2003-2005 ritmul de crestere al portofoliului de site-uri dezvoltate si administrate era de circa 2,5 ori pe an, pentru 2006 Senior Software estimeaza o crestere a portofoliului propriu de clienti, bazata pe rezultatele primului trimestru, de circa 5,2 ori fata de perioada de referinta. Aceste rezultate vin sa sublinieze o data in plus interesul in continua crestere al companiilor romanesti inspre prezenta online.

Printre cei ce au ales sa foloseasca serviciile diviziei Web a Senior Software se numara: B.Braun Medical, Brainspotting, Brau Union Romania – Heineken, Centreville Bucharest, Constam Grup, Koh-I-Noor Romania, Leadership Development Solutions, MediaRom – Wunder Baum, New Media Agency, Opel diBas, RTC Holding, Sensident, Softwin, Solvay Pharmaceuticals, StanleyBet Romania, Stryker Corporation, TH Hotels. De asemenea, piata de servicii online cunoaste o dezvoltare accelerata, prin introducerea unei palete din ce in ce mai largi de oferte, ce merg de la e-banking sau e-commerce pina la servicii de consultanta sau comunicare. Conceptul cheie este integrarea, fie ca e vorba de telefonie mobila si internet (participarea la promotii online prin intermediul SMS-ului), televiziune si internet (pe baza video streaming), fie ca e vorba de integrarea aplicatiilor de business din back office cu tehnologia internet, oferind mobilitate si flexibilitate ce revolutioneaza modalitatile de management ale prezentului.
 Sursa: Smart Financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *