Intr-o editie recenta a raportului Forrester Research Wave Brief, HP a fost recunoscut ca lider global in furnizarea serviciilor de recuperare în caz de dezastru, se arata intr-un comunicat de presa transmis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro . "HP s-a situat pe prima pozitie in raportul Forrester datorita strategiei sale de furnizare de servicii de recuperare in caz de dezastru bazate pe locatii fixe, ce include termeni contractuali flexibili prin care se definesc clar relatiile cu clientul, investitiilor in infrastructura pentru castigarea de noi piete sau clienti de pe pietele existente, precum si prin pachetele de servicii oferite si a preturilor practicate", explica reprezentantii companiei. HP a primit calificative superioare si în ceea ce priveste acoperirea geografica, serviciile de suport de la distanta si prestatia furnizorilor sai de servicii.Raportul a mentionat de asemenea compania HP si pentru implementarea de aplicatii integrate si expertiza operationala. "Raportul Forrester confirma ceea ce piata stia deja: HP este un furnizor de top, ale carui castiguri se datoreaza abordarii colaborative pe care o adopta în relatiile cu clientii, completata de varietatea ofertelor noastre si de acoperirea geografica", spune John Bennett, director global al diviziei Business Continuity and Availability Solutions din cadrul HP.
"Experienta operationala vasta a HP, acoperirea sa globala si abordarea integrata bazata pe oameni, procese si tehnologii fac din companie un lider evident în domeniul produselor si serviciilor de disponibilitate si continuitate a afacerilor", a adaugat John Bennett. In ceea ce priveste suprematia HP pe piata serviciilor de recuperare bazate pe locatii fixe, raportul Forrester mentioneaza ca HP ofera atât resurse partajate, cat si facilitati administrate de recuperare pe toate pietele globale. Prin modelul resurselor partajate, HP intentioneaza ca acelasi echipament sa fie partajat de un set de clienti si stabileste nivelul de partajare pornind de la premiza ca dezastrele nu au aproape niciodata impact asupra unui numar mare de clienti simultan. Facilitatile de recuperare administrate furnizeaza un hibrid de resurse partajate si capabilitati de auto-recuperare.
Raportul Forrester precizeaza de asemenea ca HP a atras mult mai multi clienti catre serviciile sale de recuperare bazate pe locatii fixe în ultimii trei ani în timp ce a construit agresiv si infrastructura pentru aceste servicii. HP a investit 100 de milioane de dolari în divizia de servicii de recuperare în caz de dezastru si a crescut numarul locatiilor sale individuale de la 46 la 62.
Sursa: SMART financial “
Have something to add? Share it in the comments.