Stiri si noutati

Orange lanseaza un nou abonament unic pe piata Business Flexibil Grup

IT

Operatorul de telefonie mobila Orange lanseaza Business Flexibil Grup, un abonament unic pe piata romaneasca, care ofera clientilor flexibilitate si controlul bugetului de comunicare, informeaza compania. Prin Business Flexibil Grup, un singur abonament cu credit inclus poate fi folosit de catre doi pana la zece utilizatori, fiecare avand propriul sau numar de telefon. Creditul inclus in abonament poate fi folosit pentru a suna in tara sau in strainatate, pentru a trimite mesaje scrise sau mesaje multimedia, pentru a naviga pe wap sau pe internet, in functie de necesitatile de comunicare ale companiei. Utilizatorii beneficiaza de 50 la suta reducere la tarifele pentru convorbiri si mesaje scrise intre membrii grupului si de bonus lunar de pana la 1.500 de minute nationale pentru fiecare abonament.

Pentru fiecare utilizator in plus se plateste o taxa lunara de sapte dolari. Prin programul Orange Thank You, dupa opt luni in reteaua Orange, abonatii Business Flexibil Grup primesc in plus si un credit cadou lunar. Creditul inclus in abonament se diminueaza in functie de serviciile de comunicare folosite, iar creditul ramas neconsumat se reporteaza in luna urmatoare. Clientii au la dispozitie noua tipuri de abonamente Business Flexibil Grup, creditul inclus variind de la 33 dolari la 980 dolari, astfel incat sa poata alege ceea ce se potriveste cel mai bine stilului lor de comunicare. Pentru un plus de flexibilitate, clientii pot adauga acestui abonament si diverse optiuni. ‘Abonamentul Business Flexibil Grup este ideal pentru companiile mici si mijlocii.

Acesta ofera urmatoarele avantaje: posibilitatea de a controla bugetul de comunicare in contextul unor nevoi de consum variabile de la luna la luna, reduceri de 50 la suta la convorbirile intre membrii grupului, diverse optiuni utile in afaceri si bonusuri lunare. Orange doreste sa ofere un serviciu flexibil care sa vina in intampinarea nevoii de mobilitate a oamenilor de afaceri’, a spus Thierry Millet, director comercial, Orange Romania. Orange este lider de piata in Romania cu sapte milioane de clienti si este parte a Grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 17 tari. La sfarsitul anului 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane euro si 6,8 milioane de clienti, inregistrand cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din Romania. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 26 de locatii in toata tara.

Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
BizWords

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *