Stiri si noutati

OTP Bank a mizat pe internet marketing si s-a deschis in mediul online

IT

Noul proprietar al RoBank, OTP Bank, a demarat de la inceputul anului 2006 o campanie ofensiva de promovare in special pe internet, incercand astfel o promovare in randul unui target aparte si – de ce nu – fara costuri foarte mari, asa cum implica publicitatea intensiva la tv. Grupul financiar din Ungaria a optat pentru campanii publicitare in majoritatea retelelor de publicitate online – si chiar mai multe campanii diferite, cate una pentru fiecare dintre ofertele sale valabile in primul trimestru – creditul pentru nevoi personale, creditul pentru afaceri pentru achizitii de echipamente si produsul de economisire.

 Pe langa publicitatea clasica – bannere – OTP Bank a ales si modalitati de promovare online mai speciale, marketing direct prin newsletter, utilizand baze de date ale unor utilizatori inscrisi pe site-uri cu specific business si nu numai. De asemenea, un lucru foarte important, OPT Bank si-a realizat si un website nou, cu sectiuni complexe si informatii destul de detaliate – este adevarat, sunt si informatii care lipsesc, insa acestea pot fi suplinite prin existenta unui call center gratuit din reteaua Romtelecom, numar de telefon 0 800 88 22 88. In limba romana si in limba maghiara, site-ului www.otpbank.ro ii lipseste o sectiune in limba engleza, care ar putea fi utila clientilor nevorbitori de limbi locale. Site-ul cuprinde acces rapid la informatii despre credit nevoi personale , credit ipotecar, credit investitii pentru corporatii, dobanzi depozite si taxe bancare. "OTP Bank Romania se afla in plin proces de transformare, obiectivul fiind acela de a deveni un banca universala puternica si competitiva, cu o puternica componenta de retail.

Pe termen mediu, OTP Bank Romania si-a propus cresterea cotei de piata la 4-5% din piata bancara romaneasca", se precizeaza pe siteul OTP Bank, citat de www.SMARTfinancial.ro. Cu 9 sucursale in Bucuresti si altele in principalele orase din tara, OTP Bank doreste, la fel ca si multe alte banci din Romania, sa se extinda puternic pe piata in aceasta perioada, prin deschiderea unui numar cat mai mare de reprezentante.
Sursa: Smart Financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *