Susanele.ro

Pe internet, Zapp Mobile isi trateaza cititorii cu informatii lipsite de actualitate

IT

Desi se pozitioneaza puternic pe segmentul internet&date, in ceea ce priveste actualizarea websiteului propriu, Zapp Mobile se prezinta in general cel mai slab pe piata, fiind intrecut de Orange, Vodafone si chiar si de Cosmote. Zapp Mobile, operatorul CDMA al Romaniei si un promotor pe piata europeana, isi gestioneaza destul de slab imaginea pe internet, avand o atitudine cel putin bizara: investeste cel mai putin in publicitatea online si isi actualizeaza deficitar websiteul propriu, www.zapp.ro .

Astfel, site-ul web al Zapp Mobile pastreaza adesea informatii vechi, la categoria promotii sunt afisate, la final de aprilie, si oferte speciale care au expirat la 31 martie 2006… Si nu este doar o intamplare nefericita, SMARTfinancial.ro a monitorizat in ultimele luni siteul www.zapp.ro si a constatat ca oficialii companiei pun prea putin pret pe actualitatea informatiilor oferite. Practic, Zapp nu are grija sa inlature informatiile care nu mai sunt de actualitate si este singura companie care ajunge chiar sa lanseze produse noi promovate prin spoturi TV si sa afiseze online informatiile abia cateva zile mai tarziu – este cazul Zapp Talk Free, potentialii clienti nu puteau gasi pe internet informatii oficiale despre oferta, in primele zile de la lansare, decat in surse externe precum SMARTfinancial.ro, care s-a interesat direct la… departamentul de relatii cu clientii Zapp.

De asemenea, in timp ce Orange Romania, Cosmote Romania si Vodafone Romania au tendinta de a tine mereu la curent mass-media si opinia publica cu tot felul de noutati – uneori chiar banale, lipsite de senzational, Zapp Mobile functioneaza mai special, fara sa mizeze pe avantajele pe care le poate aduce o strategie de marketing in care sa se exploateze toate canalele. Faptul ca Zapp Mobile se promoveaza foarte rar pe internet prin campanii publicitare online face ca Telemobil, compania ce detine operatorul de telefonie CDMA, sa primeasca adesea critici in lumea publicitatii din Romania. O companie ce mizeaza inclusiv pe segmentul business pentru Zapp Internet Express si care targeteaza constant un segment dinamic, activ al populatiei, nu ar trebui sa ocoleasca tocmai mediul pe care concurentii directi investesc continuu in campanii de imagine si de vanzare.
Sursa: SMART financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *