Stiri si noutati

Premiera – advertising contextual in Romania intr-o retea de site-uri

IT

Dorind sa combine avantajele mediilor clasice cu solutiile noi media pentru maxima eficienta a comunicarii de marketing a clientilor sai, agentia de media Starcom Media a utilizat advertisingul contextual in Romania intr-o retea de site-uri pentru prima data in Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro .

BCR Foward a fost prima campanie care a folosit continutul editorial al site-urilor pentru asocierea dintre diverse cuvinte cheie in context cu beneficiile produsului respective. "BCR preia riscul valutar pentru cei care deruleaza activitati de comert exterior, oferind si credit pentru operatiunile forward si eliminand astfel influenta nefasta a instabilitatii valutare asupra tranzactiilor", au punctat oficialii Starcom. Rezultatele au fost mai mult decat apreciabile, luand in considerare rata de click de aproximativ 31%. Mai mult decat atat, din data de 17 aprilie, Starcom deruleaza si campania de advertising contextual pentru Automotive Trading Services, importator Citroen.

Cu acest nou proiect advertisingul contextual este folosit la maximum potentialului sau pe intreaga retea Boom. Fiecarui cuvant cheie ce defineste un atribut al Citroen (atat autoturisme cat si vehicule utilitare) i se asociaza un copy si un link distincte catre o pagina explanatorie de site. Asocierea cu cuvinte cheie in mod natural, de context, poate crea o legatura mult mai puternica cu brandul. In plus, o retea vasta de site-uri poate asigura un contact frecvent si de 360 de grade intre surfer si produse, mai explica cei de la Starcom, care continua astfel colaborarea cu Boom pe proiecte de internet dupa ce anul trecut a fost a doua agentie de media din Romania care a folosit branding-ul de site-uri pentru clientii sai.
Sursa: SMART financial

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *