Cosmote Romania a oferit publicitatii primele date complete despre situatia companiei. Dupa primele 4 luni de la lansarea sa in decembrie 2005, Cosmote Romania a reusit sa atraga un numar de 226.587 de clienti noi in primul trimestru al anului 2006 (fata de 48.934 la finele anului 2005), ajungand la un total de 275.521 de clienti in numai 4 luni (decembrie 2005 – martie 2006), ceea ce reprezinta o cota de piata de aproximativ 2%.
Din numarul total de clienti (275.521), aproximativ 228.682 (83%) sunt utilizatori de cartela, majoritatea provenind in urma succesului deosebit al campaniei revolutionare cu 2000 de minute lunare in retea pentru numai 3 euro pe luna, care a confirmat reactia pozitiva a pietei fata de Cosmote.
Prin parteneriatul cu Internity si alte colaborari cu dealeri independenti, Cosmote si-a extins reteaua de distributie ajungand in prezent la peste 400 magazine in toata tara, fata de 260 de magazine in decembrie 2005. In urma achizitiei lantului de distributie Germanos, Cosmote Romania va beneficia de un avantaj competitiv semnificativ in efortul de a atrage noi clienti si a-si implementa strategia comerciala.
Rezultatele financiare pe trimestrul I al anului 2006 ale COSMOTE Romania reflecta investitiile realizate in dezvoltarea activitatilor comerciale ale companiei mentionate mai sus. Astfel, in trimestrul I 2006, COSMOTE Romania a inregistrat venituri din servicii de 6.1 milioane euro, iar valoarea EBITDA este de -12.3 milioane euro. Compania a inregistrat o pierdere neta de 19.1 milioane euro, care reflecta initiativele de dezvoltare mai sus mentionate, cerintele financiare aferente lansarii comerciale si primele luni de operare.
Have something to add? Share it in the comments.