Stiri si noutati

Call Center and Customer Care Conference a ajuns la cea de-a doua editie

La Hotel Marriott este in plina desfasurare, pana pe 24 mai 2006, Call Center and Customer Care and Expo, care se afla la cea de-a doua editie. "Evenimentul vine ca un raspuns la necesitatea de îmbunatatire a relatiei cu clientii a companiilor romanesti. Conferinta a reusit sa reuneasca prestigioase companii, prezente pentru a oferi solutii practice de realizare ale unui call center, fie ca este vorba de unul performant sau de unul economic", au declarat oficialii pentru www.SMARTfinancial.ro.

Organizatorii evenimentului sunt Expomedia si Euristic Partner in parteneriat cu Nortel, Corporate Office Solutions, IT’S Efficiency si Dial Telecom, iar printre cele 60 de firme participante se numara Coca – Cola HBC, ING Bank, IEX, Avon Cosmetics Romania, Rompetrol Downstream si Automobile Dacia.

"Desi in prezent piata romaneasca de servicii de Call Center numara relativ putini participanti, furnizori si clienti, dimensiunile sale se vor dubla pana în 2007", apreciaza directorul general al Euristic Partner, Razvan Marinescu.

Interesul crescut al companiilor de pe piata româneasca, tot mai preocupate fie în organizarea unor sisteme interne de management al relatiilor cu clientii, fie în a le externaliza, a determinat organizarea celei de-a doua manifestari în acest domeniu, într-un moment de crestere în complexitate a pietei.

"Cu toate ca activitatile de call center si customer care au aparut cu sapte – opt ani în urma în România, în ultimii doi ani se observa o adevarata explozie în oferirea acestui serviciu de catre companii", remarca Razvan Marinescu.

România aduce pe piata internationala de outsourcing atat avantaje calitative in pregatirea personalului, cat si o mare varietate de limbi straine vorbite fluent aici. Integrarea tarii noastre in Uniunea Europeana va accentua importanta serviciilor de outsourcing pe care România le poate oferi, pentru companiile active în spatiul european. Apartenenta culturala si nivelul redus al costurilor reprezinta alte avantaje semnificative fata de locatii traditionale de outsourcing, precum India sau Indonezia.

Piata romaneasca de servicii de call center este înca la început, motiv pentru care marjele de castig sunt atractive, ca la orice domeniu în plina ascensiune si dezvoltare. Desi un studiu de piata este dificil de realizat în prezent, s-a estimat ca functioneaza pe piata româneasca peste zece companii de outsourcing de mari dimensiuni si peste 200 de facilitati mai mici (inclusiv cele in-house). In prezent aproximativ 15.000 de români lucreaza în call centerele din România si peste 200 de companii internationale apeleaza la serviciile lor.

Call Center and Customer Care and Expo acopera trei domenii importante: solutii si tehnologii pentru Call Center, strategie si management de resurse umane, solutii alternative (outsourcing). Manifestarea va reuni atat provideri de servicii de telecomunicatii, companii specializate pe outsourcing de call center, cât si furnizori de echipamente necesare pentru organizarea activitatilor de call center.

 

Sursa: SMART financial – www.SMARTfinancial.ro &copy

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *