Bucurestenii vor avea din toamna parte de mai multe posibilitati de cumparaturi si distractie o data cu deschiderea celui mai modern mall din tara. In cadrul conferinetei de presa, ce a avut loc pe data de 1 septembrie 2005, au fost anuntate data deschiderii oficiale si detalii despre acest mall: Valentin Preda – director general Jaguar Development, Lavinia Gheorghe – marketing manager Jaguar Development, iar din partea Regatta: Eduard Uzunov. Regatta este firma care s-a ocupat de inchirierea spatiilor comerciale, dupa un proces de selectie foarte riguros.
Conceptul City Mall intruneste urmatoarele atribute: este patronat diferit fata de celelalte 3 malluri existente, se intinde pe 8 niveluri: 3 subterane si 4 comerciale, suprafata construita este de 38.000 mp si ceea ce este cel mai important, acest mall este si un spatiu de petrecere a timpului liber si o zona de distractie pentru oricine. “ Am dedicat mai mult de un etaj intreg distractiei, cu cinema, bowling, billiard, jocuri si un spatiu extrem de generos pentru cel mai mare loc de joaca pentru copii”, Lavinia Gheorghe, marketing manager Jaguar Development. Astfel in timp ce parintii isi vor face cumparaturile, vor putea sta linistiti deoarece copii se vor afla sub supravegherea unui personal bine instruit si calificat corespunzator.
City Mall are o arhitectura deosebita pana in cele mai mici detalii, care creeaza o atmosfera deosebita: finisaje interioare si exterioare de cea mai buna calitate, marmura de calitate superioara pentru pardoseala, stalpii imbracati in sticla, Stucco Veneziano si un limbaj viu al luminilor colorate. Pentru realizarea constructiei, proiectul City Mall a beneficiat de consultanta specializata de la profesionisti din Grecia si Israel. Valoarea sumei investite este de 30 de milioane de euro, alaturi de un mix echilibrat de produse si servicii, de marci locale si internationale, majoritatea cunoscute si in magazinele noi din Bucuresti. Investita va crea aproximativ 100 de locuri de munca.
Vizitatorii noului mall vor fi atat persoane care frecventeaza celelalte centre comerciale asemanatoare, dar mai ales cei aproximativ 700.000 de locuitori din sudul Bucurestiului. “Acestia au mare nevoie de un loc de unde sa-si faca cumaparaturile, sa manance si sa se distreze, intr-o ambianta placuta, luminoasa, in care sa te simti bine”, Valentin Preda, director general Jaguar Development.
City Mall va comunica, va fi intr-o continua legatura cu vizitatorii sai dar si cu personalul care lucreaza pentru City Mall. Va comunica prin: arhitectura, mixul de chiriasi, evenimente si surprize, precum si personal.
Este un mall construit astfel incat spatiul sa fie larg si circulatia neintrerupta, dar in acelasi timp, vizitatorii sa poata interactiona unii cu ceilalti. Este un mall
mic, dar cu spatii largi si cu o vizibilitate extraordinara: “Ii invitam pe oameni la noi acasa si suntem mandri ca le oferim un spatiu elegant si placut, este cel mai simpatic mall”, Lavinia Gheorghe, marketing manager Jaguar Development.
Cei de la Jaguar Development au lucrat cu maxim profesionalism si au format in paralel cu constructia si inchirierea mallului o echipa propire, puternica, de marketing si comunicare si au castigat suportul specialistilor de la Scala JWT. Acestia au adus o pretioasa contributie in realizarea surprizelor pe care Jaguar Development le are pregatite in deschiderea oficiala a City Mall.
Managementul tehnic al mallului va fi asigurat de o firma specializata, singura de altfel cu experienta in prezent in administrare de mall-uri, in Romania.
City Mall se va deschide dupa un program de doua zile: 14 octombire 2005 – va avea loc taierea panglicii si vor fi invitate persoane publice si presa si 15 octombire 2005 – City Mall isi va deschide portile pentru public, o zi plina de evenimente si surprize.
Irina Mateescu – Bizwords
Have something to add? Share it in the comments.