Stiri si noutati

Painea publicitatii

L’Oréal si Nestlé isi muta bugetele la Zenith
Incepand de la 1 ianuarie 2006, bugetele de media L’Oréal si Nestlé vor fi administrate in Romania de agentia Zenith Media. Timp de un deceniu, cele doua bugete au fost administrate de McCann Erickson Romania. Cele doua companii obisnuiau sa cumpere impreuna spatii de publicitate. Potrivit unor surse din piata, bugetele insumate ale celor doi clienti s-au ridicat in 2005 la patru milioane de euro. In aceasta vara, grupul international ZenithOptimedia anunta ca agentia a devenit administratorul bugetelor de media pentru clientul L’Oréal pentru 26 de tari europene.

Reader’s Digest se promoveaza cu Odyssey
Campania de imagine a publicatiei Reader’s Digest in Romania a fost realizata de agentia de publicitate Odyssey. La trei saptamani de la lansarea campaniei, sustin reprezentantii agentiei, Reader’s Digest a primit peste 100.000 de cereri de abonament si a vandut aproape 20.000 de reviste la stand. Brieful a avut ca obiectiv principal o campanie de lansare a revistei in Romania, de construire a notorietatii si de reflectare a pozitiei si a valorii revistei la nivel mondial, prin accentuarea renumelui acesteia. Nu in ultimul rand, fiind vorba de o lansare, s-a urmarit stimularea curiozitatii romanilor pentru a cumpara revista.

Indienii isi filmeaza reclamele in Romania
Chainsaw Europe, in colaborare cu casa de productie Tandem Film, s-a ocupat de filmarea si postproductia unui spot TV dedicat in exclusivitate pietei locale din India, care promoveaza motocicleta Bajaj. Coproductie romano-francezo-indiana, spotul promoveaza aceasta marca, cel mai bine vandut model de motocicleta din India. Povestea spotului se centreaza pe o intrecere in munti, ce are loc intre legendara motocicleta Bajaj si cel mai faimos vrajitor al lumii, Harry Potter. Pe piata romaneasca, Chainsaw Europe a realizat servicii de postproductie pentru spoturi TV si radio pentru clienti precum Renault, Flanco, Elite, Unilever, Toyota, P&G, Nestle, Danone, Heineken, Sony, Romexterra, Sensiblu si Evenimentul Zilei.

Grey promite “Internet cu viteza viitorului”
Grey Worldwide Romania a realizat, pentru clientul Romtelecom, campania de comunicare a promotiei de sarbatori intitulata sugestiv “Internet cu viteza viitorului”, care este destinata clientilor rezidentiali ai companiei. Promotia se desfasoara intre 15 noiembrie si 31 decembrie, iar campania de comunicare cuprinde machete de presa, spoturi TV si radio, precum si o serie de materiale informative.

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *