Stiri si noutati

Eximtur a dublat volumul de vânzări pentru TUI în România în 2004 – 2005

Compania Eximtur a dublat în perioada 2004 – 2005 volumul de vânzări ale pachetelor de servicii turistice World of TUI, cel mai mare grup turistic european, vânzările depăşind un milion de euro, potrivit datelor remise miercuri Agenţiei Rompres. Creşterea de 98,3 la sută la nivelul intregului grup – 106,2 la sută pentru brandul TUI – inregistrată de Eximtur înseamnă depăşirea cifrei de vânzări de 1,2 milioane de euro, compania fiind prima agenţie de turism acreditată World of TUI din România.

Eximtur a încheiat contracte de colaborare şi cu alţi operatori din cadrul acestui concern: 1-2-Fly – operator specializat în vacanţe pentru familiile cu copii, Gulet – operator austriac ce oferă şi pachete turistice cu plecare din Ungaria, Discount Travel – operator specializat în oferte exclusiv last-minute, Gebeco şi Dr. Tigges – operatori specializaţi în circuite culturale precum şi Terra Reisen – operator specializat în vacante pentru turiştii ce călătoresc cu automobilul propriu. Creşterea impresionantă înregistrată de compania română pentru vânzările World of TUI este dovada clară că turiştii din România doresc produsele cele mai bune şi la cele mai convenabile preţuri, iar la Eximtur au posibilitatea de a alege între ofertele a peste 50 de furnizori de servicii turistice. Totodată, întărirea monedei naţionale în raport cu euro sau dolarul american a dus la o scădere în lei a preţurilor pentru serviciile turistice externe şi deci o creştere a puterii de cumpărare a turiştilor români pentru astfel de produse’, a declarat directorul general al firmei Eximtur, Lucia Morariu.

Cu o cifră de afaceri de 19 milioane euro în anul 2005, compania Eximtur este unul dintre principalii turoperatori pe piaţa României, compania având şapte agenţii proprii şi peste 400 de agenţii partenere revânzătoare din întreaga ţară.

Have something to add? Share it in the comments.

Your email address will not be published. Required fields are marked *