Sistemul financiar-contabil al CFR Calatori, CFR Marfa si CFR Infrastructura, finalizat de compania S&T Romania in luna octombrie 2003, a devenit functional la nivel national, fiind folosit de peste 500 de utilizatori din 27 de locatii, au declarat, ieri, reprezentantii Ministerului Transporturilor (MTCT). Valoarea proiectului s-a ridicat la circa 6,5 milioane de euro, din care 5 milioane de euro au fost asigurati prin intermediul Programelor Phare.
"Proiectul dezvoltat de S&T Romania va permite celor trei unitati din sistemul feroviar sa cunoasca in orice moment dinamica veniturilor si cheltuielilor, sa identifice centrele care genereaza profit si sa reduca elementele de ineficienta", a afirmat Vasile Olievschi, directorul general al Directiei Transporturi Feroviare din MTCT. Compania Siveco Romania a participat la acest program cu aplicatia financiar-contabila, Oracle Romania a furnizat solutia Oracle E-Business Suite, iar HP Romania a asigurat infrastructura hardware (servere, statii de lucru si imprimante). (S.E.)
Have something to add? Share it in the comments.