Începând cu februarie 2006, IQads a dat startul la cea de-a doua ediţie BestAds, primul festival on-line de publicitate. Fiind gândit ca o competiţie între cele mai bune reclame româneşti, BestAds îşi propune, ediţie de ediţie, să adune voturile consumatorilor şi pasionaţilor de publicitate, exprimând într-o formă interactivă preferinţele acestora în legătură cu creaţiile publicitare româneşti ale fiecărui an. După ce la prima ediţie BestAds a beneficiat de exprimarea a peste 6000 de voturi, la numai două săptămâni de la lansarea celei de-a doua ediţii, au fost exprimate mai mult de 7000 de preferinţe, procesul de vot aflându-se în desfăşurare.
Selecţia creaţiilor publicitare care au intrat în procesul de votare în toate cele cinci categorii ale concursului (campanii, spot TV, spot radio, print, cea mai bună coloană sonoră a unui clip publicitar) a fost realizată începând de anul trecut de către membrii comunităţii virtuale IQads, prin nominalizarea lor în cadrul forumului dedicat al portalului. „BestAds transforma subiectivitatea intr-un avantaj. Unii vor alege printul la care au ras, altii spotul care i-a emotionat, unii vor judeca strategia, altii executia, unii vor miza pe faptul ca sunt consumatori ai produsului din reclama, altii vor miza doar pe o replica amuzanta a unui scenariu bine scris. Diversitatea criteriilor este completata de faptul ca BestAds exprimă parerea unei comunităţi de oameni care într-un fel sau altul sunt apropiaţi de fenomenul publicitatii. Acest lucru ne face sa credem ca BestAds s-ar putea dovedi o oglinda a succesului pe care o reclama l-a avut in randul consumatorilor sau il va avea la competitiile clasice ale industriei.”, a declarat Valentin Vasiloiu, din partea IQads.
Have something to add? Share it in the comments.